اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آزادی ۲۰۰ کیلومتر مربع از مساحت های اشغالی در جنوب شرق استان دمشق؛ حلقه محاصره تروریست‌های مورد حمایت آمریکا تنگ‌تر شد + نقشه میدانی

  • کد خبر : 10900
  • 04 شهریور 1396 - 10:00
آزادی ۲۰۰ کیلومتر مربع از مساحت های اشغالی در جنوب شرق استان دمشق؛ حلقه محاصره تروریست‌های مورد حمایت آمریکا تنگ‌تر شد + نقشه میدانی

در جریان عملیات نیروهای مقاومت در این محور ۴۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند و ۲۰۰ کیلومتر مربع از مساحت آلوده از اشغال عناصر تروریستی خارج شد. به گزارش اخبار جهادی،جنوب شرق استان دمشق پس از یک ماه آرامش نسبی، امروز باز هم شاهد نبردهای سنگین میان نیروهای جبهه مقاومت با عناصر […]

در جریان عملیات نیروهای مقاومت در این محور ۴۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند و ۲۰۰ کیلومتر مربع از مساحت آلوده از اشغال عناصر تروریستی خارج شد.

به گزارش اخبار جهادی،جنوب شرق استان دمشق پس از یک ماه آرامش نسبی، امروز باز هم شاهد نبردهای سنگین میان نیروهای جبهه مقاومت با عناصر تروریستی مرود حمایت آمریکا بود و خبرها حاکیست درگیری ها در محورهای مختلف همچنان ادامه دارد.

در عملیات جدید نیروهای جبهه مقاومت، مواضع عناصر تروریستی « اسود الشرقیه و مغاویر الثوره» که به صورت مستقیم توسط آمریکا حمایت می شوند، هدف قرار گرفته شد و ضربات سنگینی به آنان وارد آمد.

درگیری ها در جنوب شرق استان دمشق بیش از ۵ ساعت ادامه داشت و در نهایت نیروهای متحد توانستند مناطق « ضهره العریض و ارتفاع وتید» را به طور کامل از لوث وجود تروریست ها آزاد کنند؛ مناطق آزاد شده در جنوب شرق منطقه « مخفر الفرنسی» واقع شده اند.

در جریان عملیات نیروهای مقاومت در این محور ۴۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند  و ۲۰۰ کیلومتر مربع از مساحت آلوده از اشغال عناصر تروریستی خارج شد.

تنگ تر کردن حلقه محاصره تروریست های مورد حمایت امریکا در جنوب شرق استان دمشق یکی از اهداف این عملیات به شمار می آید.

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.