اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هنوز ۷ هزار داعشی در عراق هستند

  • کد خبر : 10220
  • 07 مرداد 1396 - 10:37
هنوز ۷ هزار داعشی در عراق هستند

منابع رسانه‌ای به نقل از دستگاه اطلاعات عراق اعلام کردند: هنوز ۷ هزار داعشی در این کشور حضور دارند و این آمار در سوریه به ۱۲ هزار نفر می‌رسد.  با گذشت چند هفته از اعلام آزادی موصل و شکست تکفیری‌ها در این شهر، مقامات مسئول عراقی اعلام می‌کنند که نزدیک به هفت هزار عضو داعش […]

منابع رسانه‌ای به نقل از دستگاه اطلاعات عراق اعلام کردند: هنوز ۷ هزار داعشی در این کشور حضور دارند و این آمار در سوریه به ۱۲ هزار نفر می‌رسد.

 با گذشت چند هفته از اعلام آزادی موصل و شکست تکفیری‌ها در این شهر، مقامات مسئول عراقی اعلام می‌کنند که نزدیک به هفت هزار عضو داعش هنوز در این کشور حضور دارند.

خبرگزاری «اسوشیتدپرس» به نقل از مقامات دستگاه اطلاعاتی عراق و وزارت دفاع این کشور نوشت که نزدیک به چهار هزار جنگجوی داعش و سه هزار نیروی پشتیبانی از این گروه تروریستی، همچنان در عراق به سر می‌برند. اما در سوریه هفت هزار جنگجو و پنج هزار نیروی پشتیبانی این گروه تکفیری حضور دارند.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق در ۱۰ جولای (۲۰۱۷)، تکمیل عملیات آزادسازی موصل را پس از هفت ماه نبرد اعلام کرد.

دو روز پس از آزادی این شهر، فرماندهی نیروهای ائتلاف بین‌المللی در عراق گفت که نبرد در عراق در سایه حضور بقایای داعش در موصل همچنان ادامه دارد و بهتر است پیش از عملیات در مناطق دیگر، ابتدا این نبرد پایان یابد.

وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرده است که نبردهای اخیر در عراق و سوریه، شمار عناصر داعش را از ۳۱ هزار نفر در ۲۰۱۴ به ۱۵ هزار نفر رسانده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.