اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آغاز عملیات پاکسازی ارتفاعات «عرسال و قلمون» توسط نیروهای مقاومت سوریه و لبنان

  • کد خبر : 10153
  • 30 تیر 1396 - 9:35

نیروهای سوری و لبنانی از دو محور عملیات خود را برای پاکسازی ارتفاعات عرسال و قلمون از وجود تروریست‌ها آغاز کردند. به گزارش اخبار جهادی ،از صبح امروز نیروهای مقاومت لبنان و سوریه عملیات نظامی را برای پاکسازی ارتفاعات «عرسال و قلمون» از وجود تروریستهای تکفیری آغاز کردند. نیروهای حزب الله لبنان با بمباران خمپاره […]

نیروهای سوری و لبنانی از دو محور عملیات خود را برای پاکسازی ارتفاعات عرسال و قلمون از وجود تروریست‌ها آغاز کردند.

به گزارش اخبار جهادی ،از صبح امروز نیروهای مقاومت لبنان و سوریه عملیات نظامی را برای پاکسازی ارتفاعات «عرسال و قلمون» از وجود تروریستهای تکفیری آغاز کردند.

نیروهای حزب الله لبنان با بمباران خمپاره ای و موشکی مراکز تجمع و مقرهای جبهه النصره را در «ضهر الهوى، القنزح، ارتفاعات عقاب وادی الخیل و شعبه النحله» واقع در ارتفاعات عرسال هدف قرار دادند.

در همین راستا، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت نیز از سمت قلمون غربی و به ویژه ارتفاعات «فلیطه» مراکز تروریستها را در ارتفاعات «الضلیل، تله الکره و تله العلم» هدف موشکهای خود قرار دادند.

این عملیات از دو محور آغاز شد: محور نخست از شهرک فلیطه سوریه به سمت مواضع النصره در ارتفاع فلیطه واقع در قلمون غربی و محور دوم از سلسله جبال شرقی لبنان که در جنوب ارتفاعات عرسال قرار دارد و به سمت ارتفاعات و مقرهای النصره در شمال و شرق این ارتفاعات است.

شبکه خبری المنار به نقل از فرماندهی این عملیات گزارش داد که این عملیات زمان معینی ندارد و بر اساس مراحلی که برای آن برنامه ریزی شده، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.