اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تشدید حملات انتحاری؛ آخرین حربه داعش برای متوقف کردن نیروهای عراقی

  • کد خبر : 9779
  • 15 تیر 1396 - 17:20
تشدید حملات انتحاری؛ آخرین حربه داعش برای متوقف کردن نیروهای عراقی

تکفیری‌های داعش که آخرین نفس‌های خود را در موصل می‌کشند با تشدید حملات انتحاری علیه نیروهای سرویس مبارزه با تروریسم، تلاش می‌‌کنند، پیشروی نیروهای عراقی را کند کنند. به گزارش اخبار جهادی ، سرلشگر ستاد «مناف التمیمی» رئیس سرویس مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که تکفیری‌های داعش بر شدت حملات انتحاری علیه نیروهای این […]

تکفیری‌های داعش که آخرین نفس‌های خود را در موصل می‌کشند با تشدید حملات انتحاری علیه نیروهای سرویس مبارزه با تروریسم، تلاش می‌‌کنند، پیشروی نیروهای عراقی را کند کنند.

به گزارش اخبار جهادی ، سرلشگر ستاد «مناف التمیمی» رئیس سرویس مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که تکفیری‌های داعش بر شدت حملات انتحاری علیه نیروهای این سرویس افزوده است و نیروهای مبارزه با تروریسم نیز با تمام توان در حال نبرد برای آزادسازی مناطق باقی‌مانده در بخش قدیمی شهر موصل است.

به نوشته پایگاه خبری عراقی «الاخباریه»، یگانهای نظامی وابسته به سرویس مبارزه با تروریسم عراق بر شدت عملیات‌ها علیه داعش افزوده‌اند تا به رود دجله که حد فاصل میان دو بخش غربی و شرقی موصل است، برسند. تکفیری‌ها نیز با تشدید حملات انتحاری، در حال تلاش برای متوقف کردن پیشروی نیروهای نظامی عراقی در این بخش هستند.

بر اساس این گزارش، ۵۰ انتحاری در این منطقه به نیروهای مبارزه با تروریسم حمله کرده‌اند که ۱۰ نفر آنها زن بودند و یگانهای نظامی عراقی موفق به هدف‌گیری و کشتن ۲۰ انتحاری شدند و ۳۰ تن دیگر، با انفجار خود، به زندگیشان پایان دادند.

التمیمی افزود: طی مدت اخیر، ۲۰۰ تروریست با انجام حملات انتحاری سعی کرده‌اند جلوی پیشروی نیروهای عراقی در بخش قدیمی شهر موصل را بگیرند.

انتهای پیام/

 منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.