اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آمریکا به دنبال جانشین داعش

  • کد خبر : 9671
  • 11 تیر 1396 - 16:28
آمریکا به دنبال جانشین داعش

عمار الاسد از ایجاد گروه تروریستی جدید توسط آمریکا ابراز نگرانی کرد و از انتقال عناصر داعش به مکان نامعلوم با هواپیماهای آمریکا خبر داد. به گزارش اخبار جهادی ، نماینده پارلمان سوریه از ایجاد گروه تروریستی جدید توسط آمریکا ابراز نگرانی کرد و از انتقال عناصر گروه تروریستی داعش از رقه به مکان نامعلوم […]

عمار الاسد از ایجاد گروه تروریستی جدید توسط آمریکا ابراز نگرانی کرد و از انتقال عناصر داعش به مکان نامعلوم با هواپیماهای آمریکا خبر داد.
به گزارش اخبار جهادی ، نماینده پارلمان سوریه از ایجاد گروه تروریستی جدید توسط آمریکا ابراز نگرانی کرد و از انتقال عناصر گروه تروریستی داعش از رقه به مکان نامعلوم با هواپیماهای آمریکا خبر داد.
به گزارش پایگاه اینترنتی النشره لبنان، عمار الأسد نماینده پارلمان سوریه اعلام کرد: همه جهان به شیوه های غرب در برخورد با دولت سوریه از طریق فیلم ها و دلایل و مدارک جعلی که دست داشتن دولت سوریه را در کشتار غیرنظامیان سوریه ثابت می کند، پی برده اند.
عمار الأسد افزود: آمریکا و کشورهای غربی نظیر انگلیس و فرانسه بر فعالیت سازمان های بین المللی و گزارش های جعلی و ساختگی آنان علیه دولت سوریه در رابطه با استفاده از سلاح های شیمیایی ضد ملت سوریه و سیاسی کردن فعالیت آن ها تسلط دارند و این مساله باعث شده است این سازمان ها اعتبار خود را از دست بدهند در نتیجه گزارش های آن ها نیز بی اعتبار است.
در همین رابطه عمار الأسد اظهار داشت: خاستگاه آن فیلم ها و اخبار جعلی در کشوری غیر از سوریه و با نظارت سازمان «کلاه سفیدها» است، این سازمان با استفاده از اجساد غیرواقعی کودکان در چند کشور فیلم تولید می کند تا القا کند برخورد دولت سوریه با ملت این کشور و کودکانش وحشیانه و فاشیستی است.
نماینده پارلمان سوریه گفت غرب و آمریکا با این اقدامات برای منحرف کردن افکار عمومی جهانی در قبال دولت سوریه تلاش می کنند، کشوری که با حمایت هم پیمانانش در جنگ با تروریسم و آزاد سازی سرزمینهایش از چنگ تروریسم پیروزهای پی در پی و زیادی به دست آورده و دشمنانش را شکست داده است. وی افزود: سلاح های شیمیایی بهانه ای برای حمله به کشورهای عربی به منظور سرنگونی نظام های این کشورها است.
عمار الأسد تصریح کرد: آنچه امروز در سوریه رخ می دهد همان چیزی است که در عراق در سال ۲۰۰۳م (۱۳۸۲ش) اتفاق افتاد، آن زمان هم نیروهای آمریکایی به بهانه وجود سلاح های شیمیایی به عراق حمله و دولت این کشور را سرنگون کردند. وی تاکید کرد: کشورهای غربی و کشورهای عضو ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا به دلیل پیشروی های ارتش سوریه با کمک نیروهای روسی و آزادسازی سرزمین های این کشور از دست گروه (تروریستی) داعش آشفته و ناراحت هستند.
نماینده پارلمان سوریه گفت: از هواپیماهای آمریکایی در سوریه به ویژه در شهر رقه به عنوان وسیله حمل و نقل، برای انتقال عناصر گروه (تروریستی) داعش از خاک سوریه به اماکن نامشخص استفاده می شود.
وی رفتارهای آمریکا را اقدامات مقدماتی دولت این کشور برای تشکیل گروه تروریستی جدید دانست، گروهی که در پی نابودی گروه (تروریستی) داعش در سوریه و عراق موجودیت آن به زودی با نام جدید در کشورهای خاورمیانه همچون گروه (تروریستی) داعش و القاعده اعلام خواهد شد، دو گروهی که در اصل ساخته و پرداخته آمریکا است، همچنان که پیش تر نیز همین اتفاق افتاد و بعد از نابودی القاعده گروه داعش ایجاد شد.
منبع:صداوسیما
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.