اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشف کارگاه ساخت پهپاد داعش در موصل + عکس

  • کد خبر : 9643
  • 10 تیر 1396 - 18:53
کشف کارگاه ساخت پهپاد داعش در موصل + عکس

تصاویر کشف شده از کارگاه ساخت پهپاد در موصل نشان می‌دهد که نیروهای این گروه تروریستی از هر ابزاری از لوله‌های پلاستیکی تا پیشرانه موتو سیکلت برای ساخت این هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می‌کنند. به گزارش اخبار جهادی ، نیروهای ارتش عراق که اکثریت مناطق موصل را آزاد کرده‌اند در پیشروی‌های اخیر خود موفق به […]

تصاویر کشف شده از کارگاه ساخت پهپاد در موصل نشان می‌دهد که نیروهای این گروه تروریستی از هر ابزاری از لوله‌های پلاستیکی تا پیشرانه موتو سیکلت برای ساخت این هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می‌کنند.

به گزارش اخبار جهادی ، نیروهای ارتش عراق که اکثریت مناطق موصل را آزاد کرده‌اند در پیشروی‌های اخیر خود موفق به کشف یکی از کارگاه‌های ساخت پهپاد نیروهای داعش شده‌اند.

عناصر داعش از فناوری هواپیماهای بدون سرنشین به صورت گسترده برای هدف قرار داده نیروهای نظامی عراق و سوریه استفاده می‌کنند. برخی از این پهپادها برای شناسایی به کار گرفته می‌شوند اما بیشتر آنها با استفاده از بمب و مواد منفجره برای حملات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تصاویر کشف شده از کارگاه ساخت پهپاد در موصل نشان می‌دهد که نیروهای این گروه تروریستی از هر ابزاری از لوله‌های پلاستیکی تا پیشرانه موتو سیکلت برای ساخت این هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می‌کنند.

همچنین قطعات پهپادهای نیروهای عراق که سقوط کرده‌اند هم مورد استفاده این گروه قرار گرفته است.

در این مکان که شبیه کارگاه‌های دوران نازی‌هاست همچنین یک دستگاه چهارچرخ روباتیک کشف شده که برای رساندن و منفجر کردن بمب‌ به جای عاملان انتحاری ساخته شده است.

………….

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.