اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کودتا علیه قطر.. آغاز توطئه آمریکا، عربستان و امارات!

  • کد خبر : 8637
  • 06 خرداد 1396 - 20:04
کودتا علیه قطر.. آغاز توطئه آمریکا، عربستان و امارات!

هجمه رسانه‌ای شدید و سازمان یافته علیه قطر، برخی بندهای توافق محرمانه آمریکا، عربستان و امارات برای ایجاد خاورمیانه جدید را فاش کرد.  به گزارش اخبار جهادی به دنبال هجمه رسانه ای شدید امارات و عربستان علیه قطر، بندهای توافق محرمانه آمریکا، عربستان و امارات برای فراهم کردن زمینه ایجاد خاورمیانه جدید، آشکار شد.براساس بندهایی از […]

هجمه رسانه‌ای شدید و سازمان یافته علیه قطر، برخی بندهای توافق محرمانه آمریکا، عربستان و امارات برای ایجاد خاورمیانه جدید را فاش کرد.
 به گزارش اخبار جهادی به دنبال هجمه رسانه ای شدید امارات و عربستان علیه قطر، بندهای توافق محرمانه آمریکا، عربستان و امارات برای فراهم کردن زمینه ایجاد خاورمیانه جدید، آشکار شد.براساس بندهایی از این توافق که پایگاه اینترنتی “وطن” به آن دست یافته است، نخستین بند این توافق عبارت است از کودتا در قطر یا در انزوای بین المللی قرار دادن این کشور از طریق هجمه تبلیغاتی سازمان یافته با هماهنگی سعودی – امارات و مصر با نظارت آمریکا.

دومین بند این طرح محاصره بین المللی گروه اخوان المسلمین و بستن رسانه های آن، تروریستی خواندن این گروه و مصادره اموال آن است.

در همین چارچوب وهمزمان با هجمه تبلیغاتی امارات – عربستان علیه قطر، سعودی، امارات و مصر ده ها پایگا خبری قطری و در راس آن پایگاه اینترنتی شبکه “الجزیره” را تحریم کردند؛ امری که به صراحت ثابت می کند که رویدادهایی که از آغاز انتشار اظهارات منتسب به امیر قطر روی داده، برای هدفی مشخص، به دقت از قبل طراحی شده است.

بند سوم این توافق، شوکه کننده است زیرا به موجب آن باید رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کند، مداخله زمینی مصر صورت بگیرد تا تنش و هرج ناشی از این امور، هواداران محمد دحلان، از رهبران برکنار شده جنبش فتح در نوار غزه، را وادار به تمکین کند.

بند چهارم این توافق مربوط به برکناری محمد بن نایف ولیعهد عربستان و انتخاب محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی به جای وی با استقبال آمریکا.

بند پنجم این توافق پلید به برقراری روابط رسمی و آشکار میان امارات و “اسرائیل” و حل و فصل مساله فلسطین با استفاده از اراضی مصر مربوط می شود.

از سوی دیگر “یوسف العتیبه” سفیر امارات در واشنگتن به تازگی از گفت وگوهای نظامی مشترک میان امارات و آمریکا سخن به میان آورد و تاکید کرد که ابوظبی انتظار دارد که حدود ۲۵ تا ۳۰۰ فرمانده نظامی آمریکایی بلند پایه به این گفت وگوها در مرکز تحقیقات راهبردی بین المللی (CSIS) بپیوندند. وی در عین حال تاکید کرد که کشورش افتخار می کند که تنها کشور عربی است که طی ۲۵ سال گذشته در ۶ ائتلاف نظامی در کنار آمریکا بوده است.

کارشناسان و تحلیلگرانی که پایگاه اینترنتی وطن با آنها در این خصوص گفت وگو کرده است، تاکید کرده اند که توطئه پلید آمریکا – سعودی – امارات برای ایجاد خاورمیانه جدید، در عمل با هجمه رسانه های سعودی، امارت و مصر به قطر آغاز شده است.

منبع:العالم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.