اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آماده رفتن به سوریه برای دیدن فرزندم بودم که خبر شهادتش را برایم آوردند

  • کد خبر : 8491
  • 01 خرداد 1396 - 10:52
آماده رفتن به سوریه برای دیدن فرزندم بودم که خبر شهادتش را برایم آوردند

مادر شهید علیرضا قبادی گفت: با اصرار, علیرضا مقدمات حضور من و برادرش را برای دیدار و زیارت حرم حضرت زینب(س) فراهم کرده بود, وسایلم را جمع کرده و آماده رفتن به سوریه بودم خبر شهادتش را برایم آوردند. مراسم وداع و آخرین دیدار با پیکر شهید مدافع حرم «علیرضا قبادی» شنبه ۳۰ اردیبهشت در معراج الشهدای مرکز […]

مادر شهید علیرضا قبادی گفت: با اصرار, علیرضا مقدمات حضور من و برادرش را برای دیدار و زیارت حرم حضرت زینب(س) فراهم کرده بود, وسایلم را جمع کرده و آماده رفتن به سوریه بودم خبر شهادتش را برایم آوردند.

مراسم وداع و آخرین دیدار با پیکر شهید مدافع حرم «علیرضا قبادی» شنبه ۳۰ اردیبهشت در معراج الشهدای مرکز برگزار شد. در این مراسم مادر, برادران, خواهران و همرزمان شهید با پیکر او وداع کردند.

شهید«علیرضا قبادی» متولد ۵ اردیبهشت سال ۶۷  و ساکن کرج،  از شهدای تخریب چی مدافع حرم بود که چندی پیش داوطلبانه عازم سوریه شد و ۲۶ اردیبشهت ۹۶ در راه دفاع از حرم قیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) توسط تروریست های تکفیری در حومه دمشق به فیض شهادت نائل شد.

فاطمه سادات موسوی مادر شهید قبادی  در گفت‌و‌گو با تسنیم در مورد فرزرندش گفت: علیرضا چندین بار داوطلبانه به سوریه رفته بود. آخرین بار که می‌خواست به سوریه برود به او گفتم:«علی جان  کجا می روی؟  تازه از سوریه برگشتی. بمان,می‌خواهم مقدمات ازدواجت را فراهم کنم اما او  خندید و گفت: «مادر جان این آخرین باری است که می روم».

وی ادامه داد: علیرضا به نیازمندان بسیار کمک می‌کرد. چندین وقت پیش یکی از دوستانش از سوریه به او  زنگ زد گفت:خانواده ام  به پول نیاز دارند, علیرضا نیز دو ماه از  حقوق خودش را برای خانواده اش فرستاد.من به او گفتم: مادر جان تو می‌خواهی ازدواج کنی و باید برای خودت پول پس انداز کنی اما او گفت:« عیبی ندارد, حتما به پول احتیاج دارد, او ایران نیست که پول برای خانواده اش بفرستد.»

مادر شهید قبادی گفت: با اصرار, علی مقدمات حضور من و برادرش را برای دیدارش در سوریه فراهم کرده بود, من هم وسایلم را جمع کردم و به همراه برادرش آماده رفتن بودیم که خبر شهادتش را برایمان آوردند.

فاطمه سادات موسوی با اشاره به بیماری یکی از فرزنداش گفت: علیرضا ۴ برادر و یک خواهر داشت. در طول حضور علیرضا در سوریه یکی از برادرانش طبق تشخیص پزشک به بیماری سرطان دچار شد بود. من از این موضوع بسیار ناراحت و غمگیم بودم و به حضرت زینب(س) و حضرت ام البنین(س)متوسل شدم در آخرین آزمایش که از پسرم گرفتند گفتند هیچ بیماری در بدنش وجود ندارد و او شفا گرفته است.

حسین قبادی برادر شهید علیرضا قبادی نیز در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص برادر شهیدش اظهار کرد: برادرم آخرین فرزند خانواده بود و ایمانش زبانزد بود. علیرضااخلاص زیادی داشت و بسیار به نیازمندان کمک می کرد.

برادر شهید قبادی ادامه داد: برادرم مربی تخریب و مسئول آموزش بود. او چندین  بار به سوریه رفته بود و هر بار یک الی دو ماه در سوریه بود. دفعه آخر رفتنش خیلی طول کشید و از ۲۲ بهمن سال گذشته در سوریه بود. در آخرین تماسی که شب نیمه شعبان با من داشت خیلی خوش حال بود و گفت که چند نفر از بچه ها شهید شدند و زود می‌آید که امروز خبر شهادت برادرم را برایمان آوردند.برادرم به همراه تعدادی از رزمندگان برای شناسایی رفته بودند که بر اثر اصابت گلوله خمپاره ۶۰ به شهادت رسید.

حسین قبادی در خصوص شایعاتی در خصوص مدافعان حرم گفت: برادرم داوطلبانه و با اصرار خودش برای دفاع از حریم اهل بیت به سوریه رفت و هرگز برای گرفتن پول به سوریه اعزام نشد و در آرزوی شهادت بود که سرانجام به آرزوی خود رسید.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.