اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشته شدن ۳۳ داعشی در الانبار/ دستور العبادی برای تسریع در یکسره کردن نبرد موصل

  • کد خبر : 8330
  • 24 اردیبهشت 1396 - 10:34
کشته شدن ۳۳ داعشی در الانبار/ دستور العبادی برای تسریع در یکسره کردن نبرد موصل

منابع خبری از کشته شدن ۳۳ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در حمله ای هوایی در غرب استان الانبار عراق خبر دادند. آزادسازی شهر موصل از دست گروه تروریستی داعش آگاهی یافت و دستورات جدیدی برای تسریع در این عملیات صادر کرد. دفتر اطلاع رسانی العبادی در بیانیه ای اعلام کرد: العبادی از مقر […]

منابع خبری از کشته شدن ۳۳ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در حمله ای هوایی در غرب استان الانبار عراق خبر دادند.

آزادسازی شهر موصل از دست گروه تروریستی داعش آگاهی یافت و دستورات جدیدی برای تسریع در این عملیات صادر کرد.

دفتر اطلاع رسانی العبادی در بیانیه ای اعلام کرد: العبادی از مقر فرماندهی عملیات مشترک موصل بازدید و با فرماندهان نظامی و امنیتی دیدار کرد.

براساس این بیانیه، در این بازدید روند عملیات آزادسازی موصل با نام “ای نینوا ما می آییم” و پیشروی نیروها در محورهای مختلف و نزدیک شدن آنها به آزاد سازی کامل کرانه راست این شهر به طور مفصل تشریح شد.

این بیانیه افزود: العبادی دستوراتی را صادر کرد که بر تداوم روند پیروزیها و تسریع در یکسره کردن نبرد همراه با تاکید بر اهمیت حفظ جان نیروها و غیرنظامیان تاکید داشت.

نیروهای امنیتی از نوامبر گذشته تاکنون توانسته اند ۹۰ درصد شهر موصل را از دست گروه تروریستی داعش آزاد کنند و فرماندهان امنیتی پیش بینی می کنند که روند آزادسازی این شهر تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان تکمیل شود.

خنثی سازی نقشه داعش برای حملات در ماه مبارک رمضان

ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق از حمله هوایی ارتش عراق به نشست مهم سران داعش در بخش القائم در غرب استان الانبار خبر داد که درحال برنامه ریزی برای حملات متعدد در ماه مبارک رمضان بودند.

در بیانیه ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق آمده است: هسته بازهای وزارت اطلاعات با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک در عملیاتی ویژه توانست به یک نشست مهم سران داعش در بخش القائم حمله کنند. سران داعش در این نشست درحال برنامه ریزی برای اجرای حملات تروریستی علیه مردم در ماه مبارک رمضان و ترور برخی از قضات و حمله به بخش حدیثه و اطراف مناطق الربطه بودند.

این ستاد افزود: در این حمله هوایی دقیق و موثر جنگنده های عراقی، ۱۳ تروریست کشته و شماری زخمی شدند.

برپایه گزارش این ستاد، هشت هدف دیگر داعش نظیر انبارهای سلاح و راکت، کارگاه بمبگذاری خودروها و تجهیزات و ادوات نظامی نیز در این حملات هوایی به طور کامل منهدم شد.

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.