اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هدف عملیات «قیروان» بستن مرز عراق با سوریه به روی تروریستهاست

  • کد خبر : 8319
  • 23 اردیبهشت 1396 - 17:00
هدف عملیات «قیروان» بستن مرز عراق با سوریه به روی تروریستهاست

معاون حشد شعبی عراق ضمن تشریح اهداف نبرد آزاد سازی قیروان در استان نینوا از وارد نشدن نیروهای مردمی به سوریه مگر با تفاهم رهبران عراق و سوریه خبر داد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از المیادین، ابومهدی المهندس معاون هیئت حشد شعبی عراق گفت: نبرد آزادسازی قیروان از لوث داعش مرحله دوم از […]

معاون حشد شعبی عراق ضمن تشریح اهداف نبرد آزاد سازی قیروان در استان نینوا از وارد نشدن نیروهای مردمی به سوریه مگر با تفاهم رهبران عراق و سوریه خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از المیادین، ابومهدی المهندس معاون هیئت حشد شعبی عراق گفت: نبرد آزادسازی قیروان از لوث داعش مرحله دوم از نبرد آزادسازی غرب موصل است. یکی از اهداف آزادسازی قیروان سیطره بر مرزهای عراق با سوریه و بستن آن به روی تروریستهاست.

المهندس تاکید کرد: بستن مرزها به سوی داعش هدف استراتژیک عراق است و در خدمت هدف اصلی عراق که نابودی داعش است.

وی افزود: نیروهای حشد شعبی به اراضی سوریه وارد نمی شوند مگر با تفاهم رهبران عراق و سوریه. اما کانالهای رسمی با دولت سوریه در صورت اجبار برای تحرک به سوی اراضی سوریه وجود دارد.

درباره اخبار مربوط به دخالت ارددنی-غربی در سوریه از طریق مرزهای جنوبی سوریه نیز گفت: هر تحرکی در داخل اراضی سوریه بدون موافقت دولت سوریه اقدام خصمانه و تجاوز محسوب می شود. هر اقدام مستقیم در سوریه محکوم به شکست خواهد بود همانطور که جنگ غیرمستقیم از طریق گروههای تروریستی محکوم به شکست است.

وی افزود: حشد شعبی در راستای شکست طرح های تجزیه کشورهای منطقه حرکت می کند. ما در راستای شکستن اراده کشورهای تروریسم و حامیان تروریسم گام بر می داریم و همه توطئه ها ضد سوریه و عراق را در هم می شکنیم.

المهندس تاکید کرد: حشد سعبی داعش را به عنوان تهدید کننده امنیت ملی عراق تحت تعقیب قرار می دهد و در عین حال در راستای منظومه امنیتی و نظامی واحد در عراق تحت رهبری فرمانده کل نیروهای مسلح عمل می کند.

درباره حمایت های داعش و حمایت های شیخ نشین های خلیج فارس از تکفیری ها نیز اظهار داشت: داعش از داخل سوریه کمک دریافت می کند و حمایت آشکاری از آن به عمل می آید. داعش از سوی کشورهای خلیج فارس حمایت مالی و تسلیحاتی می شود.

منبع:مهر

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.