اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

منطقه الصناعه الشمالیه در کرانه راست موصل آزاد شد/کشف اسناد سری داعشی‌ها در استان صلاح‌الدین

  • کد خبر : 8279
  • 19 اردیبهشت 1396 - 16:34
منطقه الصناعه الشمالیه در کرانه راست موصل آزاد شد/کشف  اسناد سری داعشی‌ها در استان صلاح‌الدین

نیروهای عراقی در ادامه عملیات آزادسازی کرانه راست موصل، یک منطقه دیگر را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کردند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از الفرات نیوز، فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا اعلام کرد که نیروهای مبارزه با تروریسم عراق منطقه الصناعه الشمالیه در کرانه راست شهر موصل را از لوث داعشی‌ها آزاد کردند. عملیات آزادسازی موصل، […]

نیروهای عراقی در ادامه عملیات آزادسازی کرانه راست موصل، یک منطقه دیگر را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از الفرات نیوز، فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا اعلام کرد که نیروهای مبارزه با تروریسم عراق منطقه الصناعه الشمالیه در کرانه راست شهر موصل را از لوث داعشی‌ها آزاد کردند.

عملیات آزادسازی موصل، پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش در عراق، از ۲۶ مهر ۱۳۹۵ و با مشارکت ده‌ها هزار تن از نیروهای ارتش و پلیس عراق و با همراهی نیروهای داوطلب مردمی و پیشمرگه کُرد آغاز شد و نیروهای عراقی بعد از حدود ۱۰۰ روز شرق موصل را به‌طور کامل آزاد کردند.

نیروهای عراقی عملیات آزادسازی بخش غربی موصل را از یکم اسفند ۱۳۹۵ شروع کردند و این عملیات همچنان ادامه دارد.

کشف  اسناد سری داعشی‌ها در استان صلاح‌الدین 

اداره پلیس دیالی اعلام کرد که نیروهای این پلیس در جریان عملیات آزادسازی منطقه مطیبیجه از توابع استان صلاح‌الدین، برخی از اسناد سری متعلق به تروریست‌های داعشی را کشف و ضبط کرده است.

بر اساس این گزارش، این اسناد سری حاوی اطلاعات مهمی از داعش و سلاح‌ها و تجهیزات این گروه تروریستی هستند.

همچنین نیروهای عراقی در جریان عملیات آزادسازی منطقه مطیبیجه یک حافظه تلفن همراه را کشف کرده‌اند که حاوی کلیپ‌هایی ویدئویی از تروریست‌ها، تصاویر آن‌ها و اسامیشان است.

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.