اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت یکی از فرماندهان برجسته داعش در موصل

  • کد خبر : 8247
  • 18 اردیبهشت 1396 - 9:55
هلاکت یکی از فرماندهان برجسته داعش در موصل

به گزارش اخبار جهادی  نیروهای عراقی از به هلاکت رسیدن یک فرمانده برجسته لیبیایی گروه تکفیری صهیونیستی داعش، در پی حمله موشکی به مقر امنیتی اصلی این گروه خبر دادند. پایگاه اینترنتی الحیات چاپ لندن نوشت نیروهای عراقی پیشروی خود را به سمت آخرین مخفیگاه های داعش که در ساحل غربی موصل از سه محور […]

به گزارش اخبار جهادی  نیروهای عراقی از به هلاکت رسیدن یک فرمانده برجسته لیبیایی گروه تکفیری صهیونیستی داعش، در پی حمله موشکی به مقر امنیتی اصلی این گروه خبر دادند.

پایگاه اینترنتی الحیات چاپ لندن نوشت نیروهای عراقی پیشروی خود را به سمت آخرین مخفیگاه های داعش که در ساحل غربی موصل از سه محور در محاصره هستند، ادامه دادند. این در حالی است که ائتلاف بین المللی تعداد عناصر باقی مانده داعش در این منطقه از شهر را کمتر از ۱۰۰۰ نفر ارزیابی کرد.
سرلشکر شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق روز گذشته در بیانیه ای گفت «نیروهای واکنش سریع و لشکر زرهی با هدف منطقه الهرمات، با تروریست ها با انواع سلاح درگیر شدند که در نتیجه آن توانستند  ده ها تروریست را به هلاکت برسانند.همچنین آنها  ۹ خودرو و ۵ موتورسیکلت بمب گذاری شده را منفجر و ۳ توپ ضد هوایی و یک انبار مهمات را منهدم و ۵۰ بمب را خنثی سازی کردند.»
وی همچنین گفت این نیروها «با تجهیزات زرهی و نیروهای پشتیبانی به سمت الهرمات دوم پیش رفتند و به پل پنجم نزدیک شدند.»
وی افزود «مقر امنیتی اصلی داعش با موشک، بمباران شد و در پی آن، یک فرمانده برجسته لیبیایی داعش به نام خالد بن ولید و ۵ تن از محافظانش به هلاکت رسیدند.»
وی افزود «نیروهای ما توانستند ۵ کلیومتر مربع را آزاد کنند و با بمباران مواضع داعش در منطقه الزنجبیلی، بیش از ۴۰ نیروی داعش را به هلاکت رساندند.»
منبع:صدا وسیما
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.