اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آزادسازی چند منطقه جدید در شرق «حمص» / ادامه وضعیت قرمز در «غوطه» و فرار ۲۰ هزار نفر از چنگ تروریست‌ها

  • کد خبر : 8179
  • 12 اردیبهشت 1396 - 17:13
آزادسازی چند منطقه جدید در شرق «حمص» / ادامه وضعیت قرمز در «غوطه» و فرار ۲۰ هزار نفر از چنگ تروریست‌ها

منابع سوری از ادامه درگیری‌های شدید میان ارتش و تروریست‌های داعشی در حومه حمص و جنگ خونین مستمر گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی از صبح امروز درگیری‌های شدیدی میان ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی در چندین محور محله «القابون» در شمال شرقی پایتخت جریان دارد و مواضع تروریست‌ها هدف حملات […]

منابع سوری از ادامه درگیری‌های شدید میان ارتش و تروریست‌های داعشی در حومه حمص و جنگ خونین مستمر گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی از صبح امروز درگیری‌های شدیدی میان ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی در چندین محور محله «القابون» در شمال شرقی پایتخت جریان دارد و مواضع تروریست‌ها هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی قرار دارد.

یک منبع میدانی به خبرنگار تسنیم گفت نیروهای ارتش در محله «البلعه» در اطراف شرکت برق القابون پیشروی و چندین ساختمان جدید در جنوب شرقی این محله را هم آزاد کرده‌‌اند، همچنین یک گروه از تروریست‌ها در یکی از تونل‌های حفر شده‌شان در القابون محاصره شده‌اند.

از سوی دیگر ۲۰ هزار نفر از ساکنان شهرک‌های «مضایا، بقین والزبدانی» در حومه غربی دمشق در پی  اخراج تروریست‌ها و پاکسازی کامل این مناطق به سرزمین‌های اصلی‌ خود بازگشتند.

خبر دیگر اینکه درگیری‌های شدید میان باندهای تروریستی جیش‌الاسلام، فیلق‌الرحمن و جبهه‌‌النصره با یکدیگر در  غوطه شرقی همچنان ادامه دارد و درگیری‌ها در شهر‌های زملکا و حزه متمرکز است، این گروه‌ها مواضع یکدیگر را با تانک و موشک هدف قرار می‌دهند.

رسانه های وابسته به گروه‌های تروریستی از پیشروی تروریست‌های جیش‌الاسلام در محله‌های زملکا و کشته شدن شماری از تروریست‌های فیلق‌ الرحمن از جمله معاون سرکرده این گروه خبر داده‌‌اند.

این در حالی است که شمار زیادی از غیرنظامیان ساکن مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی در پی درگیری‌های خونین این گروه‌ها و از ترس جانشان از این مناطق گریخته‌اند.

ناظران احتمال می‌دهند که علت درگیری‌ این گروه‌ها با یکدیگر به خاطر غنایم و تونل‌های قاچاق سلاح و مواد غذایی و نیز دستورات حامیان خارجی‌شان اعم از سعودی‌ها، قطری‌ها و ترکیه است که هرگاه فرصتی برایشان پیش می‌آید از آنها برای تهدید دمشق استفاده می‌کنند.

از حمص هم خبر می‌رسد که نیروهای ارتش روستاهای «التدمریه، جباب، حمد رجم القصر،رجم درغام، و الرجم العالی» و تپه الاعلام و الترکس و چندین حلقه چاه نفت و گاز را در حومه شرقی حمص از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کرده‌اند و همچنان به پیشروی در این مناطق ادامه می‌دهند، درگیری‌های شدید با داعشی‌ها در این محور ادامه دارد.

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.