اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کودک ۸ ساله داعشی: مردم استرالیا را می کُشم

  • کد خبر : 8121
  • 10 اردیبهشت 1396 - 20:58
کودک ۸ ساله داعشی: مردم استرالیا را می کُشم

مقامات استرالیا برآورد می کنند ۱۰۰ نفر از شهروندان این کشور برای پیوستن به گروه های افراط گرا، به سوریه و عراق سفر کرده اند و حدود ۶۰ نفر از انها نیز کشته شده اند. مقامات استرالیایی درباره فیلم تهدیدآمیز منتشر شده از سوی یک کودک تحقیق می کنند. به تازگی فیلمی از یک کودک […]

مقامات استرالیا برآورد می کنند ۱۰۰ نفر از شهروندان این کشور برای پیوستن به گروه های افراط گرا، به سوریه و عراق سفر کرده اند و حدود ۶۰ نفر از انها نیز کشته شده اند.

مقامات استرالیایی درباره فیلم تهدیدآمیز منتشر شده از سوی یک کودک تحقیق می کنند.

به تازگی فیلمی از یک کودک ۸ ساله منتشر شده که کمربند انفجاری به تن کرده بود و شهروندان استرالیایی را تهدید به قتل می کند.

به نظر می رسد این کودک، فرزند کوچک خالد شروف است.
“خالد شروف” اولین شهروند استرالیایی است که براساس قوانین مبارزه با تروریسم، تابعیت / ملیت / شهروندی استرالیا از وی پس گرفته می شود.

روزنامه دیلی تلگراف نوشت: این کودک در این فیلم علاوه بر پوشیدن کمربند انفجاری، یک کلت و چاقو در دست داشت و تهدیداتی را مطرح می کند. یک نفر که در فیلم دیده نمی شود از او می پرسد: چگونه استرالیا را می کشی؟

“خالد شروف” در سال ۲۰۱۳ به همراه اعضای خانواده اش، استرالیا را به سمت سوریه ترک کرد. رسانه های جهان در سال ۲۰۱۴، عکس هایی را از فرزند دیگر این داعشی منتشر کردند که یک سر بریده در دست داشت.

پلیس منطقه نیو ساوث ولز در استرالیا در بیانیه ای اعلام کرد: گروه مشترک مبارزه با تروریسم از فیلم این کودک که به نام داعش، تهدید می کرد آگاه است. هنوز هیچ تهدید مشخصی وجود ندارد.

مقامات استرالیا برآورد می کنند ۱۰۰ نفر از شهروندان این کشور برای پیوستن به گروه های افراط گرا، به سوریه و عراق سفر کرده اند و حدود ۶۰ نفر از انها نیز کشته شده اند.

 

منبع : عصر ایران

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.