اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تداوم عملیات نیروهای عراقی در «دیاله و موصل»؛ ۳۵ داعشی کشته شدند

  • کد خبر : 8058
  • 08 اردیبهشت 1396 - 11:24
تداوم عملیات نیروهای عراقی در «دیاله و موصل»؛ ۳۵ داعشی کشته شدند

نیروهای عراق موفق شدند پس از کشتن شماری از عناصر داعش، به ۲۵۰ متری مسجدی برسند که سرکرده داعش در سال ۲۰۱۴ شکل‌گیری این گروه تروریستی را اعلام کرد در آن خطبه خواند. به گزارش اخبار جهادی «حبیب الشمری» از افسران ارتش عراق اعلام کرد که نیروهای مشترک ارتش و پلیس این کشور عملیات نظامی را […]

نیروهای عراق موفق شدند پس از کشتن شماری از عناصر داعش، به ۲۵۰ متری مسجدی برسند که سرکرده داعش در سال ۲۰۱۴ شکل‌گیری این گروه تروریستی را اعلام کرد در آن خطبه خواند.

به گزارش اخبار جهادی «حبیب الشمری» از افسران ارتش عراق اعلام کرد که نیروهای مشترک ارتش و پلیس این کشور عملیات نظامی را به سوی منطقه «حاوی العظیم» در شمال دیاله انجام دادند.

به گفته الشمری، در جریان درگیری نیروهای عراقی با عناصر داعش که در مرز استان صلاح الدین انجام شد ۱۲ داعشی کشته شدند.

روزنامه «القدس العربی» گزارش داد که عملیات نظامی در حاوی العظیم، در ادامه عملیات نظامی است که روز گذشته با هدف آزادسازی مناطق مرزی صلاح الدین و دیاله آغاز شد.

نیروهای عراقی همچنین روز گذشته در جریان عملیات آزادسازی مناطق صلاح الدین موفق شدند ۴۰ عنصر داعش را از پای درآورده و ۲۰ خودروی بمب گذاری شده این گروه را نیز منهدم کنند.

داعش مناطق مهمی را که استانهای دیاله، صلاح الدین و کرکوک را به هم وصل میکند، اشغال کرده و تهدید امنیتی برای مناطق آزاد شده به شمار میرود. در واقع مناطق تحت اشغال داعش در این منطقه بیشتر زراعی و کوهستانی هستند.

در راستای عملیات میدانی شهر موصل یکی از نیروهای واکنش سریع عراق اعلام کرد که نیروهای پلیس در منطقه «قضیب البان» واقع در غرب موصل به شدت با داعش درگیر هستند.

این منبع اعلام کرد که نیروهای عراقی موفق شدند ۲۳ داعشی را در این منطقه از پای درآورده و ۸ موتور سیکلت بمب گذاری شده را نیز منهدم کنند.

به گفته وی، نیروهای عراقی به ۲۵۰ متری مسجد جامع «النوری» رسیدند؛ مسجدی که «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش در سال ۲۰۱۴ شکل گیری این گروه تروریستی را اعلام کرد.

منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.