اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دعوت «قاضی شرعی» جبهه النصره در سوریه به جنگ چریکی

  • کد خبر : 8031
  • 06 اردیبهشت 1396 - 11:06
دعوت «قاضی شرعی» جبهه النصره در سوریه به جنگ چریکی

سرکرده عربستانی حاضر در هیئه تحریر الشام ضمن تحریک جوانان برای حضور در گروههای تروریستی حاضر در سوریه میگوید که این گروهها جنگهای چریکی را آغاز خواهند کرد. به گزارش اخبار جهادی در راستای توجیه شکست و بالا بردن روحیه تروریستها در شمال استان حماه سوریه، «عبدالله المحیسنی» تروریست سعودی و «قاضی شرعی» ائتلاف تروریستی «هیئه […]

سرکرده عربستانی حاضر در هیئه تحریر الشام ضمن تحریک جوانان برای حضور در گروههای تروریستی حاضر در سوریه میگوید که این گروهها جنگهای چریکی را آغاز خواهند کرد.

به گزارش اخبار جهادی در راستای توجیه شکست و بالا بردن روحیه تروریستها در شمال استان حماه سوریه، «عبدالله المحیسنی» تروریست سعودی و «قاضی شرعی» ائتلاف تروریستی «هیئه تحریر الشام» مدعی شد که عقب نشینی تروریستها در این بخش از خاک سوریه «یک پیروزی بزرگ است».

المحیسنی در برنامه هفتگی خود که در سایت «یوتیوب» قابل مشاهده است، ادعا کرد: «در این جنگ که گروهها [ی تروریستی] عقب نشینی کردند، ثابت کرد که این گروهها به ویژه پس از از دست دادن شهر حلب میتوانند وارد جنگهای بزرگ شوند.»

وی بدون اشاره به تعداد تروریستهایی که در این جنگها کشته شدند، مدعی شدکه ۴۰ تانک ارتش سوریه منهدم شده است و «نیروهای [سوری] زیادی برای حمله به ادلب آماده میشدند، ولی نبرد ریف حماه، این حمله را به تعویق انداخت».

این تروریست سعودی برای تشویق جوانان به منظور پیوستن به گروههای تروریستی میگوید که جوانی به نام «عبدالله» که در ترکیه اقامت دارد با ارسال نامه ای به وی، خواستار جهاد در سوریه است، ولی خانواده اش اجازه چنین کاری رانمیدهند. المحیسنی هم در پاسخ به این جوان ادعایی، گفت که باید با خانواده اش مخالفت کرده و به سوریه برود.

وی ادامه داد: «جوانان باید از خانواده خود اطاعت نکنند و برای جنگ به سوریه بروند، هر چند بر خلاف میل خانواده انها باشد. خانواده نیز باید تلخی از دست دادن فرزند را تحمل کنند».

قاضی شرعی تحریر الشام پس از شکست انواع تروریسم آنان، مدعی شد که مرحله آتی جنگ چریکی آغاز شده و راههای «مقابله متنوع خواهد شد».

در همین راستا، «ایمن الظواهری» سرکرده القاعده دوشنبه گذشته در یک فایل صوتی از ترویستهای حاضر در سوریه خواست که راهبردهای جنگی پیشین خود را تغییر دهند و به جنگ چریکی روی آورند.

منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.