اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

مراسم با شکوه شهادت امام موسی کاظم(ع) در بغداد+تصاویر

  • کد خبر : 7989
  • 03 اردیبهشت 1396 - 11:56
مراسم با شکوه شهادت امام موسی کاظم(ع) در بغداد+تصاویر

پایتخت عراق روزهاست در حال و هوای شهادت امام موسی کاظم میزبان صدها موکب و کاروان از دیگر نقاط عراق است؛ مراسمی که شرایط امنیتی ویژه‌ای نیز ایجاد کرده است. به گزارش اخبار جهادی مراسم شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) نزد مردم عراق به ویژه اهالی بغداد، با شکوه و توجه ویژه‌ای برگزار می‌شود. […]

پایتخت عراق روزهاست در حال و هوای شهادت امام موسی کاظم میزبان صدها موکب و کاروان از دیگر نقاط عراق است؛ مراسمی که شرایط امنیتی ویژه‌ای نیز ایجاد کرده است.

به گزارش اخبار جهادی مراسم شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) نزد مردم عراق به ویژه اهالی بغداد، با شکوه و توجه ویژه‌ای برگزار می‌شود. هزاران کاروان و هیأت‌های مذهبی که از نقاط دیگر عراق از روزها قبل به سوی بغداد حرکت می‌کنند و همان شوری که در مراسم پیاده‌روی اربعین امام حسین (علیه السلام) شاهد هستیم را می‌توان در این مراسم نیز مشاهده کرد.

از روزها قبل وضعیت امنیتی در بغداد، حالت فوق العاده به خود گرفته است و نیروهای امنیتی در تمامی مبادی ورودی و خروجی پایتخت و جاده‌ها مستقر شده‌اند. جریان صدر عراق نیز که هر شنبه در بغداد تظاهرات میلیونی اعتراضی برگزار می‌کرد، هفته پیش در بیانیه‌ای خواست تا موقتا تظاهرات صورت نگیرد و نیروهای امنیتی بتوانند برای تأمین امنیت مراسم شهادت امام موسی کاظم (ع) متمرکز شوند.

حیدرالعبادی نخست وزیر عراق نیز شب گذشته در بیانیه‌ای از نقش نیروهای امنیتی و گروههای خدمات‌رسانی برای زائران تشکر کرد.

به گفته اداره وقف شیعی عراق، ۱۸۰۰ موکب در نقاط مختلف پایتخت عراق و منطقه الکاظمیه مستقر شده‌اند تا خدمات رفاهی و بهداشتی و پزشکی برای زائران ارائه کنند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.