اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بازداشت شماری از جاسوسان رژیم صهیونیستی در نوار غزه

  • کد خبر : 7754
  • 14 فروردین 1396 - 19:18
بازداشت شماری از جاسوسان رژیم صهیونیستی در نوار غزه

سرویس های امنیتی فلسطینی در نوار غزه حملات امنیتی گسترده ای را در این باریکه در پی ترور شهید مازن فقها از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس به اجرا گذاشته و در همین راستای شماری از جاسوسان رژیم صهیونیستی را بازداشت کردند. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پایگاه امنیتی مجد […]

سرویس های امنیتی فلسطینی در نوار غزه حملات امنیتی گسترده ای را در این باریکه در پی ترور شهید مازن فقها از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس به اجرا گذاشته و در همین راستای شماری از جاسوسان رژیم صهیونیستی را بازداشت کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پایگاه امنیتی مجد در غزه اعلام کرد که این حملات تحت عنوان ” چیدن بال های امنیتی جاسوسان دشمن در غزه” ادامه خواهد داشت تا ضربات سختی به سرویس های امنیتی سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی وارد شود.
منبع مذکور اشاره کرد که تعقیب و پیگرد جاسوسان رژیم صهیونیستی و تلاش برای ریشه کن کردن آنان با هدف تامین امنیت غزه و ایجاد سپر حمایتی قدرتمند برای مقاومت و مبارزان آن صورت می گیرد.
این پایگاه امنیتی تصریح کرد که ترور شهید مازن فقها موجب شد تا سرویس های امنیتی در غزه تدابیر امنیتی شدیدی را علیه جاسوسان رژیم صهیونیستی در پیش گرفته و شمار زیادی از آن ها را بازداشت کرده و مورد بازجویی قرار داده اند.
پایگاه مجد عنوان کرد که سرویس های امنیتی غزه ضربات سختی را به شاباک وارد کرده اند.
لازم به ذکر است که افراد مسلح ناشناس اواخر ماه گذشته مازن فقها اسیر آزاده و از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام را مقابل منزلش در غزه به ضرب ۴ گلوله ترور و به شهادت رساندند. حماس دشمن صهیونیستی را مسئول این جنایت دانسته و تمامی گذرگاه های باریکه غزه از آن زمان تعطیل شده و تدابیر امنیتی شدیدی به اجرا گذاشته شد و تاکنون شمار زیادی از جاسوسان رژیم صهیونیستی بازداشت شده و تحقیقات برای کشف جزئیات ترور این فرمانده قسامی همچنان ادامه دارد.

منبع:مرکز اطلاع رسانی فلسطین

 به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.