اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

فرار هواپیمای اسرائیلی پس از هشدار ارتش سوریه / یک تروریست سعودی در «جوبر» به هلاکت رسید+نقشه

  • کد خبر : 7561
  • 29 اسفند 1395 - 20:19
فرار هواپیمای اسرائیلی پس از هشدار ارتش سوریه / یک تروریست سعودی در «جوبر» به هلاکت رسید+نقشه

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در به دست گرفتن ابتکار عمل در محورهای جوبر و القابون در پی حمله شدید تروریست‌های تکفیری و هلاکت ده‌ها نفر از آنها خبر دادند. یک منبع میدانی تصریح کرد ارتش سوریه با دفع حملات گسترده تروریست‌های النصره و گروه‌های همپیمان آنها به محور جوبر در شمال شرقی پایتخت،‌بار دیگر […]

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در به دست گرفتن ابتکار عمل در محورهای جوبر و القابون در پی حمله شدید تروریست‌های تکفیری و هلاکت ده‌ها نفر از آنها خبر دادند.

یک منبع میدانی تصریح کرد ارتش سوریه با دفع حملات گسترده تروریست‌های النصره و گروه‌های همپیمان آنها به محور جوبر در شمال شرقی پایتخت،‌بار دیگر ابتکار عمل را به دست گرفت.

این منبع افزود درگیری‌های شدید میان ارتش سوریه و تروریست‌ها در پی پاتک نیروهای ارتش ادامه دارد، نیروهای ارتش توانست شرکت برق را از تروریست‌ها پس بگیرند و تلاش‌ها برای بازپس‌گرفتن برخی نقاط در محور جوبر-القابون ادامه دارد.

منبع سوری شایعه سیطره تروریست‌ها بر پارکینگ‌های العباسیین را تکذیب و تاکید کرد نیروهای ارتش، گروه‌های تروریستی را در برخی ساختمان‌های مجاور کارگاه کرشدر شمال محله جوبر در سایه آتش سنگین موشکی و توپخانه‌ای بر آنها محاصره کرده‌اند. این در حالی است که گروه‌های تروریستی چندین محله مسکونی پایتخت را با خمپاره هدف قرار داده‌اند.

باند تروریستی موسوم به هیئت تحریرالشام(جبهه النصره سابق) اسامی و ملیت دو تروریست انتحاری امروز در محله جوبر را اعلام کرد که ابوعبیده الجزراوی سعودی‌الاصل و ابوالفاروق القلمونی سوری‌الاصل بوده‌اند، برخی خبرها نیز از زخمی شدن عاصم الباشا سرکرده گروه تروریستی احرار  الشام در درگیری‌ها با ارتش سوریه حکایت می‌کند.

باند تروریستی تحریرالشام از آغاز آنچه نبرد جوبر با عنوان ادعایی عبادالله اثبتوا خوانده، خبر داده است.

خبر دیگر اینکه یک منبع میدانی در قنیطره اعلام کرد نیروهای ارتش در شهر قنیطره با شلیک به سمت یک هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی بر فراز شهرک خان ارنبه، آن را وادار به عقب‌نشینی به سمت جولان اشغالی کردند.

به گفته این منبع، دشمن اسرائیلی خودروی یاسرالسید شهروند سوری را با پهپاد خود در جاده خان ارنبه در حومه قنیطره هدف قرار داده بود که به شهادت این شهروند منجر شد. وی دومین شهروندی است که طی کمتر از یک سال در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسد.

این منبع از ادامه پروازهای پهپادهای رژیم صهیونیستی بر فراز نوار مرزی همجوار جولان اشغالی خبر داده است.

از حمص در مرکز سوریه هم خبر می‌رسد که ارتش سوریه سلسله جبال «تلیه» در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی تدمر را از لوث  تروریست‌ها پاکسازی کرد ، شمار زیادی از تروریست‌های داعشی هم در این عملیات به هلاکت رسیدند.

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.