اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

خطرناکترین رویارویی سوریه و اسرائیل در ۶ سال اخیر

  • کد خبر : 7520
  • 28 اسفند 1395 - 1:14
خطرناکترین رویارویی سوریه و اسرائیل در ۶ سال اخیر

در حالی که بامداد امروز هواپیماهای رژیم صهیونیستی به اهدافی در سوریه حمله کردند و با پاسخ پدافند هوایی سوریه رو به رو شدند، رسانه های این رژیم درگیری امروز را خطرناکترین رویارویی اسرائیل و سوریه در ۶ سال گذشته معرفی کردند.  به گزارش اسکای نیوز عربی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام حملات هوایی […]

در حالی که بامداد امروز هواپیماهای رژیم صهیونیستی به اهدافی در سوریه حمله کردند و با پاسخ پدافند هوایی سوریه رو به رو شدند، رسانه های این رژیم درگیری امروز را خطرناکترین رویارویی اسرائیل و سوریه در ۶ سال گذشته معرفی کردند.
 به گزارش اسکای نیوز عربی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام حملات هوایی این رژیم به اهدافی در سوریه، اعلام کرده بود: «ضدهوایی های سوریه چندین موشک به طرف جنگنده های اسرائیلی شلیک کردند اما هیچ کدام از جنگنده ها مورد اصابت قرار نگرفتند». این در حالی است که دمشق اعلام کرده است یکی از جنگنده های اسرائیلی در اراضی اشغالی فلسطین سرنگون شده است.
در همین راستا، روزنامه صهیونیستی هاآرتس، رویارویی دیشب را «ـخطرناکترین درگیری میان تل آویو و دمشق از زمان آغاز جنگ داخلی سوریه در شش سال پیش» دانست.
به نوشته رسانه های صهیونیست این اولین بار است که ارتش این رژیم به طور رسمی به حمله به اهدافی در سوریه اعتراف می کند و همچنین از زمان آغاز جنگ در سوریه، دفاع ضد هوایی این کشور شب گذشته برای اولین بار به سوی جنگنده های نیروی هوایی رژیم صهیونیستی شلیک کردند.
یادآور می شود ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ضد هوایی به سوی جنگنده های این رژیم در ارتفاعات جولان سوریه شلیک کرده اند.
به دنبال آن، آژیر خطر شلیک موشک در شهرک های صهیونیست نشین غور اردن در کرانه باختری به صدا درآمد و دو شاهد عینی اعلام کردند چند دقیقه پس از آن صدای انفجاری شنیده شد.
منبع:العالم
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.