اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تدارک داعش برای حمله شیمیایی به اروپا؟

  • کد خبر : 7445
  • 22 اسفند 1395 - 0:04
تدارک داعش برای حمله شیمیایی به اروپا؟

اداره “مقابله با تروریسم” شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی ادعا کرد، تروریست های داعشی در حال برنامه‌ریزی برای حملات شیمیایی در اروپا طی ماه‌های آینده هستند. به گزارش اخبار جهادی ، روزنامه جروزالم پست چاپ فلسطین اشغالی به نقل از شبکه دوم تلویزیون “اسرائیل” اعلام کرد که این اداره قصد دارد برای دهها هزار اسرائیلی که […]

اداره “مقابله با تروریسم” شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی ادعا کرد، تروریست های داعشی در حال برنامه‌ریزی برای حملات شیمیایی در اروپا طی ماه‌های آینده هستند.
به گزارش اخبار جهادی ، روزنامه جروزالم پست چاپ فلسطین اشغالی به نقل از شبکه دوم تلویزیون “اسرائیل” اعلام کرد که این اداره قصد دارد برای دهها هزار اسرائیلی که در حال برنامه ریزی برای سفر به اروپا در زمان تعطیلات عید “پسح” هستند، هشدار مسافرتی صادر کند.

گفته می شود اداره مقابله با تروریسم شورای امنیت ملی اسرائیل به طور ویژه ای درباره این احتمال نگران است که جنگجویان خارجی به سبب شکست هایی که داعش در عراق و سوریه متحمل می شوند، به کشورهای خود در اروپا بازگردند و در راستای حمله با کامیون در ماه دسامبر در برلین که دوازه کشته و پنجاه و شش زخمی داشت به اجرای حملات بپردازند. یکی از کشته شدگان در حمله برلین، اسرائیلی بود.

شبکه دوم تلویزیون اسرائیل اعلام کرد، اداره مقابله با تروریسم شورای امنیت ملی اسرائیل به طور مشخص درباره این احتمال نگران است که داعش تلاش کند به حمله شیمیایی با تلفات زیاد در یک شهر مهم اروپایی بپردازد.

وزارت امور خارجه آمریکا نیز روز سه شنبه با  صدور هشداری در سراسر جهان از مسافران آمریکایی خواسته بود حین مسافرت به خارج کشور، هوشیار باشند.

 به کانال تلگرامی ما بپیوندید

منبع:العالم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.