اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اولین حمله تروریستی داعش به هند با انفجار قطار در مرکز این کشور

  • کد خبر : 7372
  • 19 اسفند 1395 - 11:30
اولین حمله تروریستی داعش به هند با انفجار قطار در مرکز این کشور

یک روزنامه انگلیسی گزارش کرد که اولین حمله تکفیری‌های داعش به هند، با حمله به یک قطار مسافربری در مرکز این کشور آغاز شد. به گزارش اخبار جهادی ، روزنامه تایمز انگلیس گزارش کرد که یک حمله بمب‌گذاری به یک قطار مسافربری در مرکز هند به زخمی شدن دستکم ۱۰ نفر منجر شد. بنا به […]

یک روزنامه انگلیسی گزارش کرد که اولین حمله تکفیری‌های داعش به هند، با حمله به یک قطار مسافربری در مرکز این کشور آغاز شد.

به گزارش اخبار جهادی ، روزنامه تایمز انگلیس گزارش کرد که یک حمله بمب‌گذاری به یک قطار مسافربری در مرکز هند به زخمی شدن دستکم ۱۰ نفر منجر شد.

بنا به گزارش این روزنامه، این اولین حمله تروریستی موفقیت‌آمیز تکفیری‌های «داعش» به این کشور می‌باشد.

این گزارش حکایت از آن دارد که حمله بمب‌گذاری به قطار مسافری بری «بوپال-اوجاین» نمایانگر ورود داعش به کشور هند است.

بازرسان این پرونده می‌گویند که برای اولین بار، تکفیری‌های داعش انفجاری را در خاک هندوستان انجام دادند و این انفجار در واقع یک آزمایش بوده است و این گروه تکفیری در تلاش بودند که طرح ‌ها و برنامه‌های خود را مورد آزمایش قرار دهند.

انفجار مذکور در نزدیکی شهر «کالاپیپل مندی» به وقوع پیوست و گزارش‌ها حاکی از آن است که چندین فرد مظنون در این رابطه دستگیر شدند.

هند به مدت چندین دهه است که متحمل حملات گروههای افراطی است اما این حملات توسط گروههایی صورت می‌گرفته است که به اعتقاد دهلی تحت حمایت پاکستان بودند.

طبق این گزارش، پیدایش داعش نمایانگر تغییر چشمگیر در تهدید تروریستی که هند با ۸۰ درصد جمعیت هندو با آن روبرو شده است.

گزارش‌ها حکایت از آن دارد که عوامل این حمله از یک بمب‌ دست‌ساز استفاده کرده بودند که همراه آن یادداشتی منسوب به داعش قرار داده شده بود که در آن نوشته شده بود: «داعش، ما هم‌اکنون در هند هستیم».

 منبع:فارس

 به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.