اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ادعای جیش الاسلام درخصوص شلیک موشک بالستیک در ریف دمشق + عکس

  • کد خبر : 7336
  • 18 اسفند 1395 - 12:54
ادعای جیش الاسلام درخصوص شلیک موشک بالستیک در ریف دمشق + عکس

گروه تروریستی جیش الاسلام مدعی شد که چند موشک بالستیک را در واکنش به اقدامات ارتش سوریه در محله‌های دمشق و غوطه شرقی شلیک کرده است. گروهک جیش الاسلام که تحت الحمایه عربستان است و در ریف دمشق فعالیت می‌کند، مدعی شد که در واکنش به اقدامات ارتش سوریه، چند موشک بالستیک شلیک کرده است. […]

گروه تروریستی جیش الاسلام مدعی شد که چند موشک بالستیک را در واکنش به اقدامات ارتش سوریه در محله‌های دمشق و غوطه شرقی شلیک کرده است.

گروهک جیش الاسلام که تحت الحمایه عربستان است و در ریف دمشق فعالیت می‌کند، مدعی شد که در واکنش به اقدامات ارتش سوریه، چند موشک بالستیک شلیک کرده است.

این گروهک با انتشار ویدئویی در یوتیوب مدعی شد که این موشکها در واکنش به حملات نیروهای سوری به مناطق تحت اشغال تروریستها در محله های دمشق و غوطه شرقی است.

««علی عبدالباقی» رئیس ستاد مشترک جیش الاسلام در توئیتر خود ادعای مذکور را مطرح و تصاویری از چند موشک دور برد وابسته به این گروه را که عناصر آن در حال آماده کردن آن هستند، منتشر کرد.

منابع خبری چندی پیش اعلام کردند که یگانهای تروریستی حاضر در غوطه شرقی تجهیزات نظامی زیادی وارد منطقه برزه دمشق کرده اند و قصد دارند عملیات نظامی به سوی دمشق انجام دهند ولی این عملیات به شکست منتهی شد.

ارتش سوریه از ماه گذشته عملیاتی را برای آزاد کردن منطقه های القابون و برزه در شرق دمشق آغاز کرده است؛ مناطقی که در اشغال تروریست‌ها قرار دارد.

منبع:ابنا

 به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.