اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت ۶۴ نفری تروریست‌ها در “الدواسه”/ مقر “بیت‌المال” داعش در موصل منهدم شد + تصاویر

  • کد خبر : 7308
  • 16 اسفند 1395 - 23:23
هلاکت ۶۴ نفری تروریست‌ها در “الدواسه”/ مقر “بیت‌المال” داعش در موصل منهدم شد + تصاویر

نیروهای عراقی در بخش راست موصل، خسارات قابل توجهی به تروریست‌های داعش وارد کردند. نیروهای ارتش و حشدالشعبی عراق در ادامه عملیات خود در بخش راست موصل، علاوه بر تثبیت مواضع قبلی خود خسارات قابل توجهی را به تروریست‌های داعش وارد کردند. *هلاکت ۶۴ نفری تروریست‌ها در “الدواسه” وزارت دفاع عراق اعلام کرد: جنگنده‌های ارتش […]

نیروهای عراقی در بخش راست موصل، خسارات قابل توجهی به تروریست‌های داعش وارد کردند.

نیروهای ارتش و حشدالشعبی عراق در ادامه عملیات خود در بخش راست موصل، علاوه بر تثبیت مواضع قبلی خود خسارات قابل توجهی را به تروریست‌های داعش وارد کردند.
*هلاکت ۶۴ نفری تروریست‌ها در “الدواسه”
هلاکت 64 نفری تروریست‌ها در
وزارت دفاع عراق اعلام کرد: جنگنده‌های ارتش این کشور هم‌زمان با پیشروی پلیس فدرال، حملاتی برق‌آسا را به تروریست‌های داعش در منطقه “الدواسه” از سمت راست محورعملیاتی موصل صورت دادند.
هلاکت 64 نفری تروریست‌ها در
خبرگزاری اعلام‌الحربی نوشت: در این عملیات ۶۴ نفر از تروریست‌ها به‌هلاکت رسیدند و یک خودروی بمب‌گذاری شده به‌همراه دو دستگاه موتور سیکلت آنان نیز منهدم شد. به‌علاوه یک خمپاره‌انداز تروریست‌ها در این حمله آسیب دید.
منابع امنیتی اعلام کردند که تروریست‌های داعش منطقه “کراج” در شمال شرق شهر موصل را با بمب‌های شیمیایی هدف قرار دادند.
اما نیروهای امنیتی عراق، تسلط خود را بر محدوده کارخانه نساجی “الحاج یونس” و جاده منتهی به ایستگاه قطار موصل در جنوب غربی این شهر تثبیت کردند.
*”بیت‌المال” داعش در بخش راست شهر موصل منهدم شد
هلاکت 64 نفری تروریست‌ها در
به‌نقل از وزارت دفاع عراق؛ نیروی هوایی این کشور ضربات سنگینی را بر تروریست‌های داعش وارد کرد.
بر اساس اطلاعات دقیق به‌دست آمده توسط جنگنده‌های کرفان، عقابان تیزپرواز نیروی هوایی عراق با وارد کردن ضربات سهمگین به داعش در بخش‌های منطقه عملیاتی آزادسازی نینوا، خسارات سنگین نفراتی و تجهیزاتی به تروریست‌ها وارد کردند.
لازم به‌ذکر است که این حملات هوایی، درپی پشتیبانی از عملیات زمینی نیروهای مسلح عراق در مناطق باقی‌مانده و محله‌های بخش راست شهر موصل صورت می‌گیرد.
اداره اطلاعات وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ بنابر یافته‌های دقیق از اداره اطلاعات نظامی، بالگردهای جنگنده نیروی هوایی این کشور مکانی را که محل امور مالی (بیت‌المال) تروریست‌های داعش نام داشت منهدم شد.
در این حمله مسئول مکان یاد شده به‌هلاکت رسید و شماری از فرماندهان تروریست‌ها از اتباع مختلف نیز کشته شدند که عبارتند از:  سامی احمد غافر مسئول بیت المال بخش الجزیره، ابو عائشه مسئول کمیته الرواتب ( تبعه تونسی)، محسن قبلان ملقب به “ابو تبارک” مسئول اقتصادی داعش ( تبعه ترکیه)، احمد صابر ملقب به “ابومریم” مسئول حسابرسی مالی (تبعه ترکیه)، مهدی الشکران ملقب به “ابواسماعیل” مسئول نظامی منطقه تلعفر ( تبعه ترکیه) و ابراهیم الخاتونی ملقب به “ابوعبد” مسئول جابه‌جایی مهاجران در تلعفر.
لازم به‌ذکر است که تمامی سرکردگان تروریست‌های یاد شده طی حمله ارتش عراق به محله “المعلمین” در تلعفر به‌هلاکت رسیدند.
*حمله گسترده حشدالشعبی به جنوب غرب تلعفر
هلاکت 64 نفری تروریست‌ها در
نیروهای تیپ چهارم حشدالشعبی، حمله عناصر داعش را به مناطق “کسر مهراب” و “تله حسانی” در جنوب غربی تلعفر ناکام گذاشتند و ضمن به‌هلاکت رساندن ۵ نفر از تروریست‌ها، دو خودروی متعلق به آنان را نیز منهدم کردند.
هلاکت 64 نفری تروریست‌ها در
به‌نقل از منابع حشدالشعبی، داده‌های اطلاعاتی بیانگر آن است که ۲۵ تن از عناصر داعش در حمله بالگردهای ارتش و یگان توپخانه‌ای بسیج مردمی عراق به روستاهای “ملا جاسم” و “ترمی” و نیز مناطق دیگری از غرب منطقه تلعفر به‌هلاکت رسیدند. در این حملات ۵ خودروی مسلح تروریست‌ها نیز منهدم شد.
منبع:باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.