اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله داعش به شهر سامرا ناکام ماند

  • کد خبر : 7179
  • 10 اسفند 1395 - 20:35
حمله داعش به شهر سامرا ناکام ماند

به گزارش اخبار جهادی فرماندهی عملیات مشترک عراق از ناکام گذاشتن نقشه گروه تروریستی داعش برای حمله به شهر سامرا در استان صلاح الدین خبر داد. فرماندهی عملیات مشترک عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بعد از تلاش و جمع‌آوری اطلاعات و پیگیری به این نتیجه رسیدیم که داعش قصد حمله به سامرا دارد. در […]

به گزارش اخبار جهادی فرماندهی عملیات مشترک عراق از ناکام گذاشتن نقشه گروه تروریستی داعش برای حمله به شهر سامرا در استان صلاح الدین خبر داد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بعد از تلاش و جمع‌آوری اطلاعات و پیگیری به این نتیجه رسیدیم که داعش قصد حمله به سامرا دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حمله هوایی که ۲۵ فوریه مقر عاملان انتحاری داعش در منطقه البیضه در الجزیره را هدف قرار داد به کشته شدن ۱۵ تروریست از جمله ۱۰ عامل انتحاری منجر شد.

همچنین این بیانیه تأکید کرده است: جنگنده‌های ارتش عراق به پادگان افراد مسلح داعش در منطقه البیضه حمله کردند که به کشته شدن ۲۵ داعشی و منهدم شدن سه خودرو منجر شد.

بیانیه می افزاید: والی صلاح‌الدین، مسئول عاملان انتحاری و ابوعبدالرحمن، مسئول “حمله سامرا” در بین کشته شدگان حمله هوایی بودند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

منبع:ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.