اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آزادسازی مناطق استراتژیک در حومه حمص و حلب/ ادامه نبرد ارتش با «النصره» در «القابون» + نقشه‌ها

  • کد خبر : 7148
  • 09 اسفند 1395 - 19:16
آزادسازی مناطق استراتژیک در حومه حمص و حلب/ ادامه نبرد ارتش با «النصره» در «القابون» + نقشه‌ها

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در آزادسازی مناطق جدید در حومه حمص و حومه حلب از اشغال تروریست‌های تکفیری خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود در حومه حمص، ارتفاعات «المقالع» و شهر «التمثیل» در غرب  تدمر را از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد کردند. بر اساس این گزارش، ارتش […]

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در آزادسازی مناطق جدید در حومه حمص و حومه حلب از اشغال تروریست‌های تکفیری خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود در حومه حمص، ارتفاعات «المقالع» و شهر «التمثیل» در غرب  تدمر را از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد کردند.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه توانست با کمک نیروهای پشتیبان، ارتفاعات «المقالع» و شهر «التمثیل» در غرب شهر تدمر را از لوث تروریست‌های داعشی پاکسازی کنند و در نقطه تماس با «جبل الطار» مشرف بر ورودی شهر «تدمر» قرار گرفت.

نیروهای ارتش سوریه همچنین از سمت کوه الهایل بر تپه‌های مشرف بر منطقه «مثلث تدمر» در جنوب غربی شهر مسلط شده و تلفات زیادی به داعشی‌ها وارد کردند.

نیروهای ارتش سوریه پیشتر تمام نقاط مشرف بر میدان گازی «المهر» در هشت کیلومتری شمال غربی تدمر و جاده مواصلاتی میان سد وادی ابیض و تدمر و مدرسه‌ای در منطقه البیارات را پس از هلاکت شماری از تروریست‌های داعشی آزاد کرده بودند.

در حلب هم نیروهای ارتش سوریه منطقه «جب الخفی» و شهرک‌های «جب الحمام و جب السلطان و الزعروره» را در پی درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعشی در حومه شرقی حلب آزاد کردند تا در چهار کیلومتری گروه‌های موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه قرار گیرند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین گروه‌های مسلح موسوم به سپرفرات مورد حمایت ترکیه را در داخل شهر الباب محاصره کرده و راه را به روی آنها که به دنبال رسیدن به شهر «منبج»‌بودند، بستند.

ارتش سوریه روز گذشته شهرک استراتژیک «تادف» در جنوب الباب و چند شهرک دیگر را پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعشی آزاد کرده بود.

نیروهای ارتش سوریه همچنین امروز عملیات آزادسازی محله «القابون» در شمال شرقی پایتخت را از سمت باغاتی که اخیرا بخش‌های وسیعی از آنها آزاد شده بود،‌با ورود به این محله آغاز کرده بودند.

یک منبع میدانی در این زمینه گفت عملیات ارتش سوریه در پی مخالفت تروریست‌های النصره و گروه‌های همپیمان آنها با هرگونه راهکار غیرنظامی آغاز شده است.

در همین زمینه خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه گروه‌های مسلح از گاز شیمیایی کلر بر ضد نیروهای ارتش که وارد مزارع القابون شده بودند،‌استفاده کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.