اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تروریست های سرغایا در شمال غرب دمشق به استان ادلب منتقل می شوند

  • کد خبر : 6980
  • 02 اسفند 1395 - 15:00
تروریست های سرغایا در شمال غرب دمشق به استان ادلب منتقل می شوند

تروریست های شهرک سرغایا در شمال غرب پایتخت سوریه به استان ادلب در شمال غرب این کشور منتقل می شوند. به گزارش اخبار جهادی رسانه های سوری روز دوشنبه اعلام کردند که این افراد در چارچوب روند آشتی و بازگشت آرامش به مناطق اطراف پایتخت از سرغایا خارج می شوند. برخی منابع شمار افراد مسلحی که […]

تروریست های شهرک سرغایا در شمال غرب پایتخت سوریه به استان ادلب در شمال غرب این کشور منتقل می شوند.

به گزارش اخبار جهادی رسانه های سوری روز دوشنبه اعلام کردند که این افراد در چارچوب روند آشتی و بازگشت آرامش به مناطق اطراف پایتخت از سرغایا خارج می شوند.
برخی منابع شمار افراد مسلحی که قراراست از شهرک سرغایا خارج شوند را ۱۳۰ تن اعلام کرده اند و این توافق را نتیجه رایزنی های چندماهه هیات آشتی دولت سوریه و گروه های مسلح در این منطقه اعلام کردند.
براساس این توافق، تعدادی ازساکنان مسلح این شهرک نیز با پیوستن به آشتی ملی به زندگی طبیعی خود بازمی گردند.
پایگاه مخالف ‘عنب بلدی’ روزدوشنبه مجموع افراد و مسلح و خانواده های آن ها که قراراست از سرغایا خارج شوند را ۳۵۰ تن اعلام کرد.
به افرادی که ازخدمت سربازی یا دوره احتیاط غایب بوده اند و یا فرار کرده اند نیز ۶ ماه مهلت داده می شود تا به یگان های نظامی خود مراجعه کنند.
پس از خروج تروریست ها وعادی سازی وضعیت ساکنان مسلح شهرک سرغایا، دستگاه ها و نهادهای اداری و نظامی سوریه برای خدمات رسانی به شهروندان وارد این منطقه می شوند.
شهرک سرغایا در منطقه قلمون غربی و درشمال شهر زبدانی قراردارد و از توابع بخش زبدانی استان ریف دمشق است.

منبع:ایرنا

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.