اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حضور داعش در اطراف فرودگاه «کویرس» حلب تقریبا پایان یافته است

  • کد خبر : 6930
  • 01 اسفند 1395 - 13:42
حضور داعش در اطراف فرودگاه «کویرس» حلب تقریبا پایان یافته است

ارتش سوریه در ریف شرق حلب موفق شد چند روستای دیگر در شرق استان حلب را از داعش پس بگیرد و خطر این گروه تروریستی را از اطراف فرودگاه نظامی کویرس دور کنند. به گزارش اخبار جهادی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ریف شرقی حلب با عناصر داعش درگیر شده و شماری از آنان را […]

ارتش سوریه در ریف شرق حلب موفق شد چند روستای دیگر در شرق استان حلب را از داعش پس بگیرد و خطر این گروه تروریستی را از اطراف فرودگاه نظامی کویرس دور کنند.

به گزارش اخبار جهادی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ریف شرقی حلب با عناصر داعش درگیر شده و شماری از آنان را از پای درآوردند و موفق شدند شعاع امنیت برای فرودگاه نظامی کویرس را افزایش بدهند.

خبرگزاری «سانا» گزارش داد که نیروهای سوری در جریان این عملیات موفق شدند دهها کیلومتر از سنگرهایی را که پاکسازی کنند که داعش در این منطقه ایجاد کرده است.

وبگاه خبری «آرا» وابسته به معارضان نیز گزارش داد که نیروهای سوری موفق شدند روستاهای « أبو جبار»، «بیجان» و «رسم الکبیر» واقع در راه اصلی شهر دیر حافر و پادگان‌های نظامی در فرودگاه نظامی «کویرس» و دانشکده هوایی را آزاد کنند.

«عمر الجاسم» از فعالان میدانی حاضر در شرق حلب در این زمینه خبر داد که نیروهای مقاومت موفق شدند داعش را از اطراف فرودگاه کویرس دور کنند و تقریبا به حضور این گروه در این منطقه پایان دهد.

به گفته این فعال معارض، عناصر داعش در این مناطق مقاومت زیادی از خود نشان دادند و نیروی هوایی سوریه و روسیه نیز پشتیبانی هوایی را بر عهده دارند.

ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در اوایل ماه جاری اعلام کرد که توانسته است ۳۲ شهرک و مزرعه را در ریف شمال شرق حلب از داعش پس گرفته است و مساحت این منطقه بالغ بر ۲۵۰ کیلومتر است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.