اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای سوری در ۲ کیلومتری جاده الباب-تادف/ کنترل ارتش بر میدان نفتی الحیان نزدیک تدمر

  • کد خبر : 6857
  • 18 بهمن 1395 - 12:29
نیروهای سوری در ۲ کیلومتری جاده الباب-تادف/ کنترل ارتش بر میدان نفتی الحیان نزدیک تدمر

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌هایش در استان حلب، به دو کیلومتری جاده بین شهر الباب و تادف رسید. به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی به طرف شهر الباب در استان حلب به دو کیلومتری جاده بین این شهر و تادف رسیدند. ارتش سوریه کنترل روستای عویشیه […]

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌هایش در استان حلب، به دو کیلومتری جاده بین شهر الباب و تادف رسید.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی به طرف شهر الباب در استان حلب به دو کیلومتری جاده بین این شهر و تادف رسیدند.

ارتش سوریه کنترل روستای عویشیه نزدیک شهر الباب را که آخرین پایگاه گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش در استان حلب سوریه است، در دست گرفت و به دو کیلومتری جاده الباب به تادف رسید.
دیدبان حقوق بشر سوریه (وابسته به مخالفان) اعلام کرد در صورت تسلط ارتش سوریه بر این جاده، افراد مسلح داعش در شهر الباب به طور کامل در محاصره قرار خواهند گرفت.
از سوی دیگر، دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد نیروهای دولتی میدان نفتی «الحیان» را نزدیک شهر تدمر به کنترل خود درآوردند.
منبع:باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.