اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سلاح‌های به جامانده از تروریست‌ها در حلب + تصاویر

  • کد خبر : 6459
  • 08 دی 1395 - 21:10
سلاح‌های به جامانده از تروریست‌ها در حلب + تصاویر

سلاح‌ها، مهمات و تجهیزات به‌جا مانده از تروریست‌ها در شرق حلب، به اندازه‌ای زیاد است که جهت تجهیز ۴ گردان رزمی، کافی است. عکس‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که به خوبی به این سوال پاسخ می‌دهند که ترکیه، عربستان و قطر در جنگ نیابتی آمریکا در سوریه، به دنبال حفظ منافع مردم و […]

سلاح‌ها، مهمات و تجهیزات به‌جا مانده از تروریست‌ها در شرق حلب، به اندازه‌ای زیاد است که جهت تجهیز ۴ گردان رزمی، کافی است.
عکس‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که به خوبی به این سوال پاسخ می‌دهند که ترکیه، عربستان و قطر در جنگ نیابتی آمریکا در سوریه، به دنبال حفظ منافع مردم و دولت قانونی سوریه هستند یا تروریست‌های میانه‌رو؟!
در ذیل، تصاویر مربوط به انبارهای مهمات متعلق به تروریست‌ها در حلب را مشاهده می‌کنید. اکنون این انبارها پس از خروج تروریست‌های تکفیری از این شهر، به کنترل ارتش سوریه درآمده است و بدین ترتیب، می‌توان مدعی شد که کدام کشورها، نقش بارزی در ارسال انواع کمک‌ها و تجهیزات برای کمک به تروریست‌های به اصطلاح میانه‌رو در سوریه دارد.
سلاح، مهمات و تجهیزات به‌جا مانده از تروریست‌ها در شرق حلب، به اندازه‌ای است که جهت تجهیز ۴ گردان رزمی، کافی به نظر می‌آید.
این‌ تصاویر، تنها گوشه‌ای از کمک‌های سعودی – قطری – اردوغانی برای ویرانی و اشتعال آتش جنگ در سوریه است.
سلاح‌های به جا از تروریست‌ها مانده در حلب
سلاح‌های به جا از تروریست‌ها مانده در حلب
سلاح‌های به جا از تروریست‌ها مانده در حلب
سلاح‌های به جا از تروریست‌ها مانده در حلب
سلاح‌های به جا از تروریست‌ها مانده در حلب
انتهای پیام/
منبع : باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.