اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

مقابله نیروهای سوری با هجوم داعش در حومه حمص/ کشف مخازن تسلیحاتی تروریست‌ها در شرق حلب

  • کد خبر : 6372
  • 04 دی 1395 - 10:46
مقابله نیروهای سوری با هجوم داعش در حومه حمص/ کشف مخازن تسلیحاتی تروریست‌ها در شرق حلب

ارتش سوریه، هجوم تروریست‌های داعش به منطقه‌ای در شرق حمص را خنثی کرد.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مردمی سوریه با هجوم تروریست های داعش به منطقه “جب الجراح” در ۷۵ کیلومتری شرق شهر حمص مقابله کردند. به گزارش یک منبع نظامی، تروریست ها که قصد هجوم […]

ارتش سوریه، هجوم تروریست‌های داعش به منطقه‌ای در شرق حمص را خنثی کرد.
 به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مردمی سوریه با هجوم تروریست های داعش به منطقه “جب الجراح” در ۷۵ کیلومتری شرق شهر حمص مقابله کردند.

به گزارش یک منبع نظامی، تروریست ها که قصد هجوم به برخی مراکز نظامی در این منطقه را داشتند با مقابله نیروهای سوریه مواجه و به شدت با آنها درگیر شدند که در این درگیری‌ها بیش از ۲۰ تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.
ارتش سوریه همچنین شماری از تروریست های جبهه النصره را در بلندی های “ابوسناسل” و در شرق منطقه عامریه و بساتین، واقع در حومه شمالی حمص به هلاکت رساند.
در حلب نیز ارتش سوریه پس از آزادسازی مناطق شرقی به پاکسازی محله های “زبدیه، صلاح الدین، مشهد و انصاری پرداخته و تاکنون صدها مین و بمبی که تروریست ها در معابر و خانه های مردم کار گذاشته بودند را خنثی کرد.
به گزارش خبرنگار سانا، ارتش سوریه چندین مخزن تسلیحاتی متعلق به تروریست ها را در چند مدرسه و موسسه خدماتی در محله زبدیه کشف و ضبط کرد.
یگان مهندسی ارتش سوریه به عملیات پاکسازی محله های مختلف سوریه ادامه می دهد تا شرایط برای ورود تیم های فنی و خدماتی برای بازسازی خدمات اولیه برای بازگشت مردم به خانه هایشان فراهم شود.
با این حال، ترویست‌های معدودی که در جنوب غرب حلب باقی مانده اند، به محله حمدانیه حمله خمپاره ای کردند که در این حمله ۹ نفر کشته و زخمی شدند.
به گزارش خبرنگار سانا، تروریست های جبهه النصره با حمله خمپاره ای به محله حمدانیه، ۳ نفر را کشته و ۶ نفر را زخمی کردند.
در درعا نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره را به دقت هدف قرار دادند و علاوه بر به هلاکت رساندن شماری از عناصر تروریستی، چندین موشک انداز، خمپاره انداز و خودروی مسلح را منهدم ساختند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.