اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حلب بعد از ۴ سال به آغوش سوریه بازگشت/ جشن و شادی مردم + تصاویر

  • کد خبر : 6349
  • 03 دی 1395 - 12:25

خیابان‌ها و کوچه‌های حلب به محض اعلام تسلط کامل ارتش سوریه بر این شهر، به صحنه جشن و شادی تبدیل شد و فریادهای مردم در حمایت از دولت سوریه همراه با صدای بوق خودروها در فضای شهر طنین افکند. با خروج کامل تروریست‌ها از شرق حلب ، این شهر بعد از ۴ سال از لوث وجود […]

خیابان‌ها و کوچه‌های حلب به محض اعلام تسلط کامل ارتش سوریه بر این شهر، به صحنه جشن و شادی تبدیل شد و فریادهای مردم در حمایت از دولت سوریه همراه با صدای بوق خودروها در فضای شهر طنین افکند.

با خروج کامل تروریست‌ها از شرق حلب ، این شهر بعد از ۴ سال از لوث وجود تروریست‌های تکفیری به طور کامل پاک شد.

در پی این پیروزی بزرگ مردم شهر حلب با حضور در خیابان‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند.

به محض اعلام سیطره کامل ارتش سوریه بر شهر حلب، برخی خیابان‌های این شهر به میدان جشن و شادی تبدیل شد و مردم بوق خودروها را به صدا درآوردند و در حمایت از دولت سوریه شعار سر دادند.

هزاران نفر از سوری‌ها در خیابان‌های اصلی محله های غربی حلب که از زمان تقسیم این شهر در سال ۲۰۱۲ در کنترل ارتش سوریه قرار داشت به جشن و پایکوبی پرداختند.

مردمی که به خیابان‌ها آمده بودند پرچم‌های سوریه ، روسیه و تصاویری از بشار اسد در دست داشتند و برخی از آنها برای نشان دادن خوشحالی خود تیر هوایی شلیک می‌کردند.

کودکان نیز خوشحالی خود را نشان می‌دادند و برخی از آنها که صورت خود را به رنگ پرچم سوریه در آورده بودند سر خود را از خودرو بیرون می کردند.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد گروه‌های مسلح سوری اعتراف کردند خروج شان از حلب شکست بزرگی محسوب می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته بین المللی صلیب سرخ تمام غیرنظامیانی که می‌خواستند از شرق حلب و دو روستا در ادلب تخلیه شوند و همچنین زخمی‌ها و تروریست‌ها از این مناطق تخلیه شده‌اند و شهر به طور کامل در تسلط ارتش سوریه قرار گرفته است.

گروه‌های تروریستی از جمله جبهه النصره وابسته به القاعده چهار سال قبل محله های شرق حلب را اشغال کردند و مردم آن را به اسارت خود درآورده از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کردند.

تروریست‌ها که در حلقه تنگ محاصره ارتش سوریه قرار گرفته بودند، با وجود اینکه بارها با خروج از شرق حلب مخالفت کرده بودند، مجبور به تسلیم شدند و با خانواده‌های خود این شهر را ترک کردند.

شماری از تروریست‌ها نیز با زمین گذاشتن سلاح تسلیم ارتش سوریه شدند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

منبع : ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.