اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عقب‌نشینی نیروهای تحت حمایت ترکیه از اطراف شهر «الباب» سوریه

  • کد خبر : 6336
  • 02 دی 1395 - 16:53
عقب‌نشینی نیروهای تحت حمایت ترکیه از اطراف شهر «الباب» سوریه

عناصر داعش از روز گذشته در اطراف شهر الباب با تروریستهای تحت حمایت ترکیه درگیر هستند و امروز آنان را مجبور به عقب‌نشینی از شمال غرب این شهر کردند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از فارس ،عناصر تروریستی داعش از ساعات آغازین امروز پنجشنبه به حملات گسترده خود به مراکز تحت اشغال عناصر تحت […]

عناصر داعش از روز گذشته در اطراف شهر الباب با تروریستهای تحت حمایت ترکیه درگیر هستند و امروز آنان را مجبور به عقب‌نشینی از شمال غرب این شهر کردند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از فارس ،عناصر تروریستی داعش از ساعات آغازین امروز پنجشنبه به حملات گسترده خود به مراکز تحت اشغال عناصر تحت حمایت ترکیه در عملیات «سپر فرات» در اطراف شهر «الباب» سوریه ادامه دادند.

وبگاه خبری «آرا» اعلام کرد این حملات که در شمال غرب شهر الباب صورت گرفت سبب کشته شدن نیروهایی از هر دو طرف درگیری شد.

«ابو ایاد الشامی» یکی از عناصر معارضان در ریف شمالی حلب درباره جزئیات حمله داعش گفت: «عناصر گروه داعش به حملات خود در ریف شمال غرب الباب ادامه دادند و پس از به دست گیری مجددا کنترل کوه عقیل، بیمارستان ملی و همه ساختمانها و ارتفاعات اطراف آن، با یک خودروی بمب گذاری شده دیگر مواضع و مراکز تجمع گروههای سپر فرات و ارتش ترکیه رادر منطقه مزارع روستای «الازرق» هدف قرار دادند که سبب عقب نشینی عناصر معارض و کشته و زخمی شدن چند نفر در سپر فرات و ارتش ترکیه و انهدام ۵ خودروی نظامی شد».

الشامی افزود: درگیریهای شدیدی میان دو طرف در اطراف روستای الازرق و مزارع آن رخ داد و عناصر داعش قصد داشتند وارد این روستا شوند، ولی نیروهای سپر فرات این حمله را دفع کردند و این گروه را به عقب راندند.

جنگنده‌های ترکیه نیز در کوهستان عقیل  اطراف غربی شهر الباب مواضع داعش را هدف قرار دادند و توپخانه ترکیه نیز در اطراف شهرم «بزاعه» در نزدیکی الباب به مواضع داعش حمله کرد.

عناصر داعش چهارشنبه (روز گذشته) موفق شدند همه مناطقی را که سپر فرات اشغال کرده بودند، تصرف کنند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.