اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حفظ بالاترین سطح آمادگی های دفاعی یک فریضه و ضرورت عقلی است

  • کد خبر : 6334
  • 02 دی 1395 - 16:51
حفظ بالاترین سطح آمادگی های دفاعی یک فریضه و ضرورت عقلی است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حفظ بالاترین سطح آمادگی های دفاعی یک فریضه و ضرورت عقلی است. به گزارش اخبار جهادی به نقل از ندسا، سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در حاشیه بازدید از ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار و همچنین در دیدار با جمعی از فرماندهان و رزمندگان این ناوتیپ، از هوشمندی، بصیرت و آمادگی قاطبه […]

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حفظ بالاترین سطح آمادگی های دفاعی یک فریضه و ضرورت عقلی است.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از ندسا، سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در حاشیه بازدید از ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار و همچنین در دیدار با جمعی از فرماندهان و رزمندگان این ناوتیپ، از هوشمندی، بصیرت و آمادگی قاطبه فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه برای اجرای مأموریت ها تقدیر کرد و گفت: با وجود خباثت و دسیسه های رنگارنگ دشمن، حفظ بالاترین سطح آمادگی های دفاعی را یک فریضه و ضرورت عقلی می دانیم.

وی افزود: امروزه بسیاری از مناسبات حاکم بر دنیا، مبتنی بر ظلم و زر و زور و سلطه است و در چنین فضایی هر گونه ضعف و غفلتی موجبات باج خواهی، طمع ورزی و تعدی دشمنانی را فراهم خواهد ساخت که به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نیستند.

سردار جعفری خاطر نشان کرد: فلسفه وجودی سپاه تلاش عالمانه و مجاهدانه در راه مراقبت، صیانت و حفاظت مستمر و دقیق از انقلاب عظیم اسلامی است.

وی افزود: همان گونه که نوع و دامنه تهدیدات دشمنان منحصر به حوزه های امنیتی و نظامی نیست، رسالت و مأموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز نمی تواند تنها منحصر و محدود به جنبه های نظامی و امنیتی باشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از دشمنانی که از ارتکاب هیچ جنایتی ابا ندارند، هیچ انتظاری جز خصومت ورزی نیست و لذا طبیعی است که برای رسیدن به اهداف شوم خود هیچ مانعی را برنمی تابند.

وی افزود: انقلاب اسلامی و ملت هوشمند، بصیر و آگاه ایران و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی- که از جمله بهترین فرزندان این ملت هستند-، موانعی جدی و مستحکم در مسیر تحقق اهداف شوم دشمن هستند و هجمه ها و حملات بی پروا و دامنه دار آنان به ملت قهرمان ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چارچوب این قاعده کاملا طبیعی است و از چنین دشمنانی هیچ انتظاری نیز جز دشمنی نبوده و نیست.

سردار محمد علی جعفری اظهار داشت: محور اصلی انقلاب اسلامی نه گفتن به دشمن، استکبار ستیزی و نرفتن زیر بار ظلم است.

وی افزود: امروز به برکت بیداری و ایستادگی، پیام انقلاب اسلامی توانسته است علیرغم همه مانع تراشی ها و تلاش های مذبوحانه و خباثت آمیز دشمن، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به بسیاری از اندیشه ها و دل های آماده و حق طلب دنیا راه یابد و این دستاورد، دامنه رسالت و دفاع ما از انقلاب اسلامی را گسترش داده است.

سردار جعفری در بخش دیگری از سخنان خود در جمع گروهی از فرماندهان و رزمندگان ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه از آنان خواست ضمن توجه به مأموریت های ذاتی در حوزه تأمین امنیت و مقابله با تهدیدات نظامی در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز، رسالت خود را در مقابله با انواع دیگر تهدیدات در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… نیز همچنان با قدرت، شایستگی و بصیرت پیگیری کنند.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری از توانمندی های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس و جزیره قشم بازدید کرد و آخرین وضعیت آمادگی های رزمی و دفاعی این نیرو  را برای اجرای مأموریت های تعیین شده مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

منبع : خبرگزاری مهر

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.