اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پاور خطاب به ایران، روسیه و سوریه: شما مسئولیت بی‌رحمی‌های حلب را برعهده دارید!

  • کد خبر : 6251
  • 24 آذر 1395 - 9:42
پاور خطاب به ایران، روسیه و سوریه: شما مسئولیت بی‌رحمی‌های حلب را برعهده دارید!

نماینده آمریکا در سازمان ملل در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد سوریه، روسیه و ایران در حلب مرتکب جنایت می‌شوند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه ای‌پی‌تی‌ان، سامانتا پاور، نماینده آمریکا در سازمان ملل، مدعی شد سوریه، روسیه و ایران در حلب مرتکب جنایت می‌شوند. وی در اظهارات خود در جلسه فوق‌العاده شورای امنیت درباره حلب، […]

نماینده آمریکا در سازمان ملل در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد سوریه، روسیه و ایران در حلب مرتکب جنایت می‌شوند.
 به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه ای‌پی‌تی‌ان، سامانتا پاور، نماینده آمریکا در سازمان ملل، مدعی شد سوریه، روسیه و ایران در حلب مرتکب جنایت می‌شوند.

وی در اظهارات خود در جلسه فوق‌العاده شورای امنیت درباره حلب، مدعی شد: وقتی غیرنظامیان موفق می‌شوند از دشواری‌ها و از خطوط مقدم عبور کنند، آژانس‌های اطلاعاتی سوریه افراد را کنار می‌کشند و آن‌ها را در خطوط مقدم وادار به خدمت نظامی می‌کنند و یا احتمالا آن‌ها را به‌‌ همان زندان‌هایی می‌فرستند که ما می‌دانیم رژیم اسد در آن (زندان‌ها) اقدام به شکنجه و اعدام بازداشتی‌ها می‌کند.
نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: با توجه به این گزارش‌ها، ما به دیگران و به خصوص دبیرکل سازمان ملل و یکی از آخرین درخواست‌های او ملحق می‌شویم و بر درخواست خود از رژیم (سوریه) و روسیه دوباره تاکید می‌کنیم که تهاجم خود به غیرنظامیان را متوقف کنند.
پاور در ادامه ادعاهای بی‌اساسش گفت: ما از روسیه و اسد می‌خواهیم که اجازه ورود ناظران بی‌طرف بین المللی به شهر (حلب) را بدهند تا بر تخلیه امن مردمی که می‌خواهند این شهر را ترک کنند، نظارت داشته باشند، این مردم می‌ترسند که اگر تلاش کنند (شهر را تخلیه کنند) در خیابان هدف گلوله قرار خواهند گرفت.
وی مدعی شد: «ظاهرا رژیم اسد و روسیه، مصمم هستند تا وجب به وجب باقیمانده از حلب را به زور تصرف کنند و برایشان فرقی نمی‌کند که چه تعداد از اجساد افراد بی‌گناه روی هم انباشته می‌شود؟ ما همچنان اصرار داریم که به درخواست سازمان ملل متحد مبنی بر فراهم شدن دسترسی، تخلیه ایمن و منظم افراد پاسخ دهیم چون ما تمایل نداریم بپذیریم که مردان و زنان بیگنانه سلاخی شوند آن هم فقط به این علت ساده که در منطقه‌ای زندگی می‌کنند که مناقشه در آن وجود دارد.»
نماینده آمریکا در سازمان ملل در ادامه ادعاهای خود گفت: «خطاب به رژیم اسد، روسیه و ایران که سه عضو دخیل در فتح حلب هستند می‌گویم که شما با رد کردن تلاش‌های سازمان ملل و صلیب سرخ به منظور تخلیه افراد، مسئولیت این بی‌رحمی‌ها را برعهده دارید. شما به آندسته از شبه نظامیانی که بی‌گناهان را قتل عام می‌کنند، علامت می‌دهید که به کارشان ادامه دهند. انکار واقعیات باعث نخواهد شد که شما مبرا شوید.
این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که حمایت‌های مالی و تجهیزاتی آمریکا از تروریست‌هایی که مردم سوریه را به خاک و خوش کشیده‌اند و واشینگتن آن‌ها را معارض «میانه‌رو» می‌نامد، بر کسی پوشیده نیست.
منبع : باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.