اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آزادی سه محله شهر موصل از دست داعش

  • کد خبر : 6180
  • 19 آذر 1395 - 21:50
آزادی سه محله شهر موصل از دست داعش

به گزارش اخبار جهادی دستگاه مباره با تروریسم عراق از آزادی سه محله جدید در ساحل غربی شهر موصل خبر داد. در بیانیه این دستگاه آمده است که نیروهای عملیات ویژه عراق عصر امروز جمعه نوزدهم آذرماه توانستند که محلات “العدل”، “الاعلام” و “التامیم” را در ساحل غربی شهر موصل از دست داعش آزاد کنند. […]

به گزارش اخبار جهادی دستگاه مباره با تروریسم عراق از آزادی سه محله جدید در ساحل غربی شهر موصل خبر داد.

در بیانیه این دستگاه آمده است که نیروهای عملیات ویژه عراق عصر امروز جمعه نوزدهم آذرماه توانستند که محلات “العدل”، “الاعلام” و “التامیم” را در ساحل غربی شهر موصل از دست داعش آزاد کنند.

نیروهای عراقی در عملیات آزادسازی این محلات تلفات سنگینی را به لحاظ تجهیزات و نفرات به داعش وارد و پرچم عراق را بر فزار ساختمان های این محلات نصب کردند.

“عبدالغنی الاسدی” فرمانده دستگاه مبارزه با تروریسم گفت که با آزاد شدن محلات التامیم و “القادسه” مرحله اول عملیت آزادسازی استان نینوی به پایان رسید.

وی ادامه داد: یک سری محله های محاصره شده باقی مانده است که فردا شنبه آن محلات هم بازرسی می شوند، در ادامه مرحله دوم و پایانی عملیات آزادسازی استان نینوی آغاز می شود تا به رودخانه دجله برسیم، این رودخانه شهر موصل را به دو بخش تقسیم می کند.

حدود دو ماه پیش عملیات آزادسازی استان نینوی عراق از جمله مرکز آن شهر موصل به دستور حیدرالعبادی نخست وزیر این کشور آغاز شد، در این عملیات ده ها هزار تن از نیروهای نظامی عراق شرکت دارند.

نظامیان عراقی طی این مدت توانستند که مناطق وسیعی را در داخل شهر موصل و اطراف آن از دست گروه تروریستی داعش آزاد کنند.

شهر موصل مرکز استان نینوی از بیش از دو سال پیش به اشغال داعش درآمد، این گروه تروریستی شهر موصل را به عنوان پایتخت حکومت خودخوانده خود در عراق انتخاب کرده است و قوانین داعش در این شهر اجرا می شود.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

منبع : خبرگزاری ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.