اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

چرا روسیه، چچنی‌ها را به سوریه می‌بَرد؟

  • کد خبر : 6168
  • 18 آذر 1395 - 22:07
چرا روسیه، چچنی‌ها را به سوریه می‌بَرد؟

نماینده مجلس دومای روسیه گفت: “اعزام نیروهای ویژه از چچن به سوریه به خاطر توانمندی رزمی این نیروها و قدرت آنها برای تحمل آب و هوای سوریه است.”  به گزارش اخبار جهادی ،کلاشینکف که رییس کمیته امور کشورهای مستقل مشترک المنافع و مهاجرین دوما است اعلام کرد: آشنایی این افراد با آداب و رسوم و سنت های سوریه، […]

نماینده مجلس دومای روسیه گفت: “اعزام نیروهای ویژه از چچن به سوریه به خاطر توانمندی رزمی این نیروها و قدرت آنها برای تحمل آب و هوای سوریه است.”
 به گزارش اخبار جهادی ،کلاشینکف که رییس کمیته امور کشورهای مستقل مشترک المنافع و مهاجرین دوما است اعلام کرد: آشنایی این افراد با آداب و رسوم و سنت های سوریه، دیگر عامل این اعزام است.
به نوشته روسیا الیوم، وی خاطر نشان کرد: علت افزایش بودجه اعطایی برای سال آینده به چچن، ضرورت تامین هزینه اعزام نیروهای ویژه به سوریه برای حفاظت از مواضع نظامی روسیه در این کشور می باشد.
ولادیمیر جبارف معاون رییس کمیته امور بین الملل مجلس فدراتیو روسیه پیشتر بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم بری حفظ جان اتباع روس در سوریه تاکید کرد، به ویژه پس از حمله تروریستی اخیر به یک بیمارستان صحرایی روسیه در حلب که به کشته شدن دو پرستار روس انجامید.
یگان های موسوم به غرب و شرق که قرار است به سوریه اعزام شوند در سال ۲۰۰۳ تشکیل شد و در نبرد وادار ساختن گرجستان به صلح در سال ۲۰۰۸ شرکت داشتند. عمده نیروهای آن در ابتدا چچنی بودند اما پس از مدتی نیروهایی از تمام مناطق روسیه به آن پیوستند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.