اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اعتراف تروریست های مستقر در شرق حلب به پیشروی های ارتش سوریه

  • کد خبر : 6123
  • 15 آذر 1395 - 14:09
اعتراف تروریست های مستقر در شرق حلب به پیشروی های ارتش سوریه

یکی از سرکرده های تروریست های جبهه الشامیه امروز (دوشنبه) به از دست دادن دو محله دیگر از مناطق تحت اشغال تروریست ها در این شهر اذعان کرد. به گزارش اخبار جهادی یکی از سران گروه ترویستی جبهه الشامیه که خواست نامش فاش نشود، از ترکیه به خبرگزاری رویترز گفت: دو محله کرم الجبل و الشعار […]

یکی از سرکرده های تروریست های جبهه الشامیه امروز (دوشنبه) به از دست دادن دو محله دیگر از مناطق تحت اشغال تروریست ها در این شهر اذعان کرد.

به گزارش اخبار جهادی یکی از سران گروه ترویستی جبهه الشامیه که خواست نامش فاش نشود، از ترکیه به خبرگزاری رویترز گفت: دو محله کرم الجبل و الشعار از نظر ما سقوط کرده است.
گروه ناظر حقوق بشر سوریه نیز امروز گزارش داد که ارتش کشور سوریه و نیروهای متحد آن وارد محله الشعار شده و برخی مواضع مهم را در این منطقه در کنترل خود گرفته اند.
این گروه در گزارش قبلی خود که امروز منتشر شد، از محاصره این محله توسط نیروهای سوری خبر داده بود.
گروه مذکور اعلام کرد که ارتش سوریه پس از آزادسازی محله های ‘کرم المیسر’، ‘کرم القاطرچی’ و ‘کرم الطحان’، سحرگاه امروز (دوشنبه) محله ‘قاضی عسکر’ را در کنترل خود گرفت.
این گروه غیردولتی که مقرش در لندن است اضافه کرد: با این تحولات، محله بزرگ ‘الشعار’ حلب نیز اکنون در محاصره نیروهای ارتش سوریه است و احتمالا به زودی از اشغال گروه های مخالف (تروریست ها) خارج خواهد شد.
چنانچه الشعار به طور کامل آزاد شود، ارتش سوریه ۷۰ درصد شرق حلب معادل دو سوم این بخش را در کنترل خود خواهد داشت.
گروه های تروریستی از چهار سال قبل شرق حلب را اشغال و مردم آن را به اسارت خود درآورده و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
ارتش سوریه عملیات جدید خود را برای آزادسازی حلب در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آذر) آغاز کرد و طی این مدت مناطق وسیعی را از اشغال گروه های معارض و تروریست خارج کرده است.
شرق حلب از اواسط سال ۲۰۱۲ میلادی در نتیجه جنگی که گروه های مخالف مسلح در سوریه به راه انداختند، به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شد که به ترتیب در کنترل مخالفان و دولت سوریه قرار داشت.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ایرنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.