اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سران تروریست های درحال جنگ در سوریه دست به دامن رژیم صهیونیستی شدند

  • کد خبر : 6088
  • 13 آذر 1395 - 11:34
سران تروریست های درحال جنگ در سوریه دست به دامن رژیم صهیونیستی شدند

سرکرده های گروه های مخالف خارج نشین سوریه یا همان تروریست های تکفیری به طور علنی خواستار دریافت همه گونه کمک از سوی رژیم صهیونیستی شدند. به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، افرادی که خود را مخالفان سوریه می نامند و عموما در پایتخت های کشورهای غربی ساکن هستند از رژیم صهیونیستی که اراضی مسلمان […]

سرکرده های گروه های مخالف خارج نشین سوریه یا همان تروریست های تکفیری به طور علنی خواستار دریافت همه گونه کمک از سوی رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، افرادی که خود را مخالفان سوریه می نامند و عموما در پایتخت های کشورهای غربی ساکن هستند از رژیم صهیونیستی که اراضی مسلمان را غصب و سبب آوارگی میلیون ها نفر شده و جنایت های هولناکی را علیه آنها مرتکب شده درخواست کردند که با دخالت مستقیم خود به کمک گروههای تروریستی سوریه که در برابر ارتش این کشور شکست خورده بپردازد.
براساس این گزارش، ‘فهد المصری’ سخنگوی گروه موسوم به ‘جمعیت نجات ملی سوریه’ در پیامی صوتی و تصویری از رژیم صهیونیستی دعوت کرد که از مخالفان سوری در تمامی زمینه ها به ویژه در مساله امدادی حمایت کند.
همچنین وی از کشورهای ترکیه و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس خواست که با حمله نظامی مستقیم به کشور سوریه از گروه های مخالف (تروریست ها) حمایت کنند و نیز یک شورای امنیت منطقه ای به ریاست رژیم صهیونیستی تشکیل دهند.
مخالفان سوریه همچنین تاکید کردند که اسراییل (رژیم صهیونیستی) به حمایت نظامی و اطلاعاتی از گروه های مخالفان (تروریستی) سوریه به ویژه ‘جبهه النصره’ در استان های ‘درعا’ و ‘القنیطره’ پرداخته و زخمیان آنها در بیمارستان های این رژیم معالجه شده اند.
گروه های تروریستی در روزهای اخیر شکست های سنگینی از ارتش سوریه و نیروهای مقاومت اسلامی در حلب خورده اند.
این نخستین باری نیست که گروههای مخالف (تروریستی )سوری به همکاری و حمایت رژیم صهیونیستی از آنها اعتراف می کند؛ پیشتر ‘ریاض حجاب’ عضو ارشد مذاکره کننده هیات عالی مخالفان سوری با ‘موشه یعلون’ وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی در شهر مونیخ دیدار کرد.
همچنین وزیر دفاع این رژیم در خارج از سرزمین های اشغالی فلسطین با سران مخالفین سوریه (تروریست ها) همانند ‘کمال اللبوانی’ دیدار و آنها از حمایت های این رژیم از آنها قدردانی و در خواست یک منطقه امن در نزدیکی مرزهای جولان اشغالی شدند.
‘نبیل الدندل’ از تروریست های درحال جنگ در سوریه نیز در مصاحبه با روزنامه عبری ‘یدیعوت آحارنوت’ خواستار همکاری رژیم صهیونیستی و گروههای باصطلاح مخالف تروریستی در داخل خاک سوریه شده بود.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ایرنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.