اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

یکی از سرکردگان داعش در مرز ایران به هلاکت رسید

  • کد خبر : 6023
  • 09 آذر 1395 - 9:01
یکی از سرکردگان داعش در مرز ایران به هلاکت رسید

حجت الاسلام و المسلمین علوی از به هلاکت رسیدن یکی از سرکردگان داعش در مرزهای کشور که قصد ورود به تهران را داشت خبر داد و گفت: این فرد که ابوعایشه کردی نام داشت با آمادگی سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید. به گزارش اخبار جهادی به نقل از میزان ، حجت الاسلام […]

حجت الاسلام و المسلمین علوی از به هلاکت رسیدن یکی از سرکردگان داعش در مرزهای کشور که قصد ورود به تهران را داشت خبر داد و گفت: این فرد که ابوعایشه کردی نام داشت با آمادگی سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از میزان ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی دوشنبه شب در مراسم عزاداری رحلت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی (ع) که در مسجد رسول اکرم (ص) کرج برگزار شد، با تسلیت این ایام، گفت: پیدا کردن یک عامل انتحاری در تهران و کرج بسیار سخت است، ولی با بیداری و آگاهی سربازان گمنام امام زمان (عج) و یاری خاص خداوند محقق می شود.
وزیر اطلاعات امنیت موجود در کشور را حاکی از همکاری همه بخش ها و آمادگی سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و گفت: همه عوامل انتحاری شناسایی شده و اجازه نمی یابند که عملیاتی را در کشور اجرا کرده و امنیت را خدشه دار کنند.
علوی از به هلاکت رسیدن یکی از سرکردگان داعش در مرزهای کشور که قصد ورود به تهران را داشت خبر داد و گفت: این فرد که ابوعایشه کردی نام داشت با آمادگی سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.