اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آماده شدن ارتش سوریه برای ورود به محله«الشعار»/خیزش ساکنان شرق«حلب»علیه تروریست‌ها+ تصاویر

  • کد خبر : 6034
  • 09 آذر 1395 - 20:38
آماده شدن ارتش سوریه برای ورود به محله«الشعار»/خیزش ساکنان شرق«حلب»علیه تروریست‌ها+ تصاویر

نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های سریع خود در جبهه شرق حلب برای ورود به محله الشعار و پاکسازی کامل آن از لوث تروریست‌های تکفیری آماده می‌شوند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از تسنیم ،ارتش سوریه با هدف آماده کردن مقدمات ورود نیروهای زمینی به محله «الشعار» در محله‌های شرقی حلب، مواضع تروریست‌ها را […]

نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های سریع خود در جبهه شرق حلب برای ورود به محله الشعار و پاکسازی کامل آن از لوث تروریست‌های تکفیری آماده می‌شوند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از تسنیم ،ارتش سوریه با هدف آماده کردن مقدمات ورود نیروهای زمینی به محله «الشعار» در محله‌های شرقی حلب، مواضع تروریست‌ها را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار داده است، برنامه ارتش سوریه برای ورود به الشعار از محور الصاخور است و با آزادسازی این محله، کمربند  امنیتی اطراف فرودگاه بین‌المللی این شهر تقویت خواهد شد.

لحظاتی پیش نیز ده‌ها خانواده از ساکنان محله‌های الشعار و الفردوس در شرق حلب در پی درگیری با گروه‌های تروریستی که آنها را به عنوان سپرانسانی قرار داده‌ بودند، از این محله‌ها خارج شدند.

به گفته منابع میدانی، عملیات شرق حلب به سمت آزادسازی محله‌های الشعار، الحلوانیه و السکن الشبابی پس از فرار تروریست‌ها از بخش شمالی به این مناطق متمایل شده است.

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش سوریه پس از پاکسازی کامل محله‌های الشیخ خضر و بستان الباشا از لوث تروریست‌های تکفیری، پرچم سوریه را بر فراز ساختمان‌های آن به اهتزاز درآوردند.

مرکز آشتی حمیمیم هم اعلام کرد ۴۸۴ نفر از افراد مسلح محلی در شهر حلب مورد عفو قرار گرفته‌اند، بیش از ۵۰۰ فرد مسلح هم طی ۲۴ ساعت گذشته سلاح‌های خود را بر زمین گذاشته و تسلیم شده‌اند.

از غرب حلب هم خبر می‌رسد که نیروهای ارتش سوریه به نبردهای خود بر ضد گروه‌های تروریستی در این محور با پیشروی در محور جمعیه الزهراء بازگشته‌اند، این مناطق شاهد درگیری ارتش با تروریست‌هاست و همزمان با آن، جنگنده‌های ارتش مواضع تروریست‌ها و موشک‌اندازهای آنها را در منطقه الراشدین در غرب حلب و کفرحمره و عندان در حومه شمالی شهر هدف قرار داده‌اند.

نیروهای ارتش سوریه و ادامه پیشروی و موفقیت‌های مستمر در شرق حلب

ساکنان محله‌های الشعار و الفردوس در شرق حلب پس از قیام علیه تروریست‌های تکفیری از این محله‌ها خارج شدند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.