اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عملیات بزرگ تروریست‌ها در جنوب سوریه ناکام ماند

  • کد خبر : 6005
  • 07 آذر 1395 - 10:49
عملیات بزرگ تروریست‌ها در جنوب سوریه ناکام ماند

چند گروهک تروریستی با هدف اشغال مراکز ارتش سوریه در قنیطره، رفع محاصره ریف دمشق و کمک به تروریست‌ها در نبرد حلب عملیات «حمراء الجنوب» را آغاز کردند اما ارتش و مقاومت آن را در نطفه خفه کردند. به گزارش اخبار جهادی گروه‌های تروریستی حاضر در ریف جنوبی «قنیطره» واقع در جنوب سوریه شنبه (روز […]

چند گروهک تروریستی با هدف اشغال مراکز ارتش سوریه در قنیطره، رفع محاصره ریف دمشق و کمک به تروریست‌ها در نبرد حلب عملیات «حمراء الجنوب» را آغاز کردند اما ارتش و مقاومت آن را در نطفه خفه کردند.

به گزارش اخبار جهادی گروه‌های تروریستی حاضر در ریف جنوبی «قنیطره» واقع در جنوب سوریه شنبه (روز گذشته) عملیات جدیدی به نام «حمراء الجنوب» را آغاز کردند.

وبگاه خبری «آرا» که وابسته به معارضان است اعلام کرد که هدف این جنگ اشغال چند مرکز نظامی ارتش سوریه در منطقه قنیطره، برداشتن محاصره ریف غربی دمشق و کمک به تروریستها در نبرد حلب است.

روزنامه «الوطن» سوریه اما امروز یکشنه گزارش داد که ارتش سوریه موفق شده عملیات تروریستها را خنثی کند.

الوطن در توضیح جزئیات این عملیات می‌نویسد، در این حمله که از ساعات آغازین بامداد به ارتفاع «النقار غربی» صورت گرفت، علاوه بر «احرار الشام» چندین گروه تروریستی دیگر حضور داشتند و ارتش به همراه نیروهای دفاع مردمی موفق شد در برابر حملات تروریستها مقاومت کند.

تروریستها که از این محور نتوانستند کاری از پیش ببرند، این بار حملات خود را از «السریه الرابعه وکروم الکشه» آغاز کردند که نیروهای مقاومت باز هم این حملات را دفع کردند.
تروریستها قصد داشتند با اشغال مجدد ارتفاع النقار الغربیه و السریه الرابعه و «الکتیبه الثالثه» راه را برای هم‌کیشان خود میان «جباثا الخشب و بیت جن» باز کنند.

ارتش سوریه چهارشنبه گذشته موفق شد کنترل ارتفاع النقار غربی واقع در شرق روستای «طرنجه» را به دست بگیرد.

اهمیت آزادسازی این منطقه این است که ارتش سوریه دیگر می‌تواند موضع کروم الکشبه تا غرب این ارتفاع را زیر آتش خود داشته باشد و امنیت راه «مزارع الأمل – حضر» نیز تأمین شد

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.