اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله پهپاد آمریکایی به خیمۀ فرماندهان الحشد الشعبی

  • کد خبر : 5997
  • 07 آذر 1395 - 9:19
حمله پهپاد آمریکایی به خیمۀ فرماندهان الحشد الشعبی

با توجه به تصاویر ماهواره‌ای، موشکی که چادرِ محل تجمع فرماندهان الحشد الشعبی در تلعفر را هدف قرار داد، از یک پهپاد امریکایی شلیک شده بود. به گزارش اخبار جهادی به نقل از العالم ،یک منبع امنیتی عراقی گفت: موشکی که چادرِ محل تجمع فرماندهان الحشد الشعبی در تلعفر را هدف قرار داد، از یک هواپیمای امریکایی […]

با توجه به تصاویر ماهواره‌ای، موشکی که چادرِ محل تجمع فرماندهان الحشد الشعبی در تلعفر را هدف قرار داد، از یک پهپاد امریکایی شلیک شده بود.
به گزارش اخبار جهادی به نقل از العالم ،یک منبع امنیتی عراقی گفت: موشکی که چادرِ محل تجمع فرماندهان الحشد الشعبی در تلعفر را هدف قرار داد، از یک هواپیمای امریکایی هدایت شونده شلیک شد و این حمله موشکی از طریق ماهواره های یک کشور “دوست” که بر روند عملیات آزادسازی موصل نظارت می کند، رصد شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، تاکید کرد که این کشور دوست، صبح جمعه، ۱۲ ساعت پس از وقوع حمله، به الحشد الشعبی اطلاع داد؛ پهپادی که موشکی به سمت مقر عملیات فرودگاه تلعفر شلیک کرد، متعلق به آمریکا بود و از یک پایگاه مخفی تابع نیروهای امریکایی در کردستان به پرواز در آمده بود.

این منبع توضیح داد که الحشد الشعبی در مورد فاش کردن این اطلاعات احتیاط می کند؛ اما تاکید دارد که این پهپاد متعلق به گروه تروریستی داعش نبوده است.

منبع مزبور به نقل از فرماندهان الحشد الشعبی تاکید کرد که تحقیقات همچنان ادامه دارد و به زودی نتایج آنها اعلام خواهد شد؛ اگر دست داشتن امریکا در این حمله ثابت شود، الحشد الشعبی، پس از اطلاع فرمانده کل نیروهای مسلح از جزییات نتایج تحقیقات درباره این حمله موشکی، موضع رسمی خود را اعلام خواهد کرد.

یادآور می شود که الحشد الشعبی پیشتر در بیانیه ای اعلام کرده بود که چادر محل تجمع فرماندهان در فرودگاه تلفعر، شامگاه پنجشنبه، مورد حمله موشک لیزری از یک هواپیمای هدایت شونده قرار گرفت و مشخص شد که این موشک از سوی داعش شلیک نشده بود و چند دقیقه پس از خروج حیدر العبادی در فاصله یک و نیم متری محل نشست، سقوط کرد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

العالم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.