اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین وضعیت میدانی سوریه/ حلب زیر آتش سنگین درگیری‌ها

  • کد خبر : 5994
  • 07 آذر 1395 - 9:02
آخرین وضعیت میدانی سوریه/ حلب زیر آتش سنگین درگیری‌ها

ارتش سوریه و متحدین عملیاتی سنگین را در بخش محاصره شده شرق حلب آغاز کردند.  محور اول عملیات، محور شمالی است که مدتی بعد از شروع بمباران‌های هوایی و توپخانه‌ای، نیروهای ارتش با همراهی لوا القدس توانستند به سمت میدان بعیدین الانذارات و حیدریه در محور بعیدین پیشروی کنند و به نزدیکی میدان بعدین برسند؛ […]

ارتش سوریه و متحدین عملیاتی سنگین را در بخش محاصره شده شرق حلب آغاز کردند.
 محور اول عملیات، محور شمالی است که مدتی بعد از شروع بمباران‌های هوایی و توپخانه‌ای، نیروهای ارتش با همراهی لوا القدس توانستند به سمت میدان بعیدین الانذارات و حیدریه در محور بعیدین پیشروی کنند و به نزدیکی میدان بعدین برسند؛ اما به علت مقاومت شدید تروریست‌ها نتوانستند به میدان بعیدین مسلط شده و با ضد حمله تروریست‌ها عقب‌نشینی در دستور کار قرار گرفت و درگیری‌ها هنوز ادامه دارد.

آخرین وضعیت میدانی حلب
در محور دوم یعنی شمال شرقی بخش محاصره شده، ارتش توانسته ضربات کاری به تروریست‌ها وارد کند و بر تله الزهور در شرق منطقه ارض الحمرا که در مسیر جاده شهرک صنعتی شیخ نجار قدیم قرار دارد مسلط شده و ساعاتی پیش خبر رسید که  قوات النمر توانستند پیشروی کرده و بر تعدادی از کارگاه‌های شهرک صنعتی قدیمی شیخ نجار مسلط شوند.
در سومین محور عملیاتی، در شیخ سعید درگیری‌ها به شدت ادامه دارد و هر لحظه شدت گرفته و منابع حامی ارتش سوریه خبر از پیشروی در این محور دادند؛ اما جزییات هنوز مشخص نشده است.
آخرین وضعیت میدانی حلب
در محورچهارم، بستان الباشا، ارتش سوریه  توانست پیشروی‌های چشمگیری کرده و بر چندین ساختمان دیگه مسلط شده و چیزی تا اتمام پاکسازی این محله باقی نمانده است.
گفتنی است در محور خارج از حلب در جبهه غربی، منابع ارتش سوریه خبر از پیشروی در سوق الجبس و سیطره ارتش بر بخشی از این منطقه داده‌اند.
آخرین وضعیت میدانی سوریه/ حلب زیر آتش سنگین درگیری‌ها
نیروی هوایی سوریه همسو با آتش توپخانه و موشک‌اندازهای ارتش، تروریست‌ها را در مورک، طیبه الامام، اللحایا، البویضه، لطمین، الزکاه، عطشان و کفرزیتا در ریف شمالی حماه را با آتش دقیق گلوله‌باران کرد.
نیروی هوایی سوریه طی چند پرواز مواضع داعش در فایل الثور و کوع السد در ریف شمالی شرقی حماه و همچنین مواضع دیگر تروریست‌ها در شهرها و مناطق ادلب، خان شیخون، جسرالشغور، معره‌حرمه، التمانعه، الکسیک، الکنده، کرسعه، الغسانیه و الناجیه را بمباران کرد.
آخرین وضعیت میدانی سوریه/ حلب زیر آتش سنگین درگیری‌ها
درگیری ارتش سوریه با داعش در محورهای حویسیس واطراف میدان نفتی الشاعر و چاه‌های المهر  و تپه‌های الصونه و روستای ابوالعلایا و پیرامون جب ‌الجراح در ریف شرقی حمص ادامه دارد و نیروی هوایی طی چندین حمله به نیروهای داعش در السخنه  و الشندخیات درریف شرقی و الوعر و تلبیسه و الرستندر ریف شمالی این شهر از حمله ارتش پشتیبانی کرد.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.