اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه حما

  • کد خبر : 5927
  • 16 آبان 1395 - 10:41
ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه حما

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در حومه حما، بر مناطق “ابوعبیده و شلویط” مسلط شد و شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.  به گزارش اخبار جهادیبه نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه هجوم تروریست‎‌ها به برخی مناطق نظامی در شهرک محرده را با شکست مواجه کردند و بر […]

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در حومه حما، بر مناطق “ابوعبیده و شلویط” مسلط شد و شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

 به گزارش اخبار جهادیبه نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه هجوم تروریست‎‌ها به برخی مناطق نظامی در شهرک محرده را با شکست مواجه کردند و بر مناطق ابوعبیده و شلویط در حومه حما مسلط شدند.

نیروی هوایی ارتش سوریه سلسله حملاتی به مقرها و مراکز تجمع تروریست های جیش الفتح و داعش و راه‌های ارتباطی آنها در حومه شمالی و شرقی حما داشتند.
به گزارش یک منبع نظامی سوری، ارتش سوریه حمله وسیع گروه های تروریستی به برخی مراکز نظامی در منطقه ابوعبیده و شلویط  را با شکست مواجه کرد و شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند و چندین خودروی زرهی و برخی تلسیحات آنها را منهدم ساخت.
به گزارش یک منبع نظامی سوری، جنگنده های ارتش سوریه با هدف قرار دادن مراکز تجمع تروریست‌های جیش الفتح در حومع غربی و جنوب غربی حلب، شماری از آن‌ها را به هلاکت رساندند.
این حملات مراکز تجمع و محورهای تحرکاتی تروریست ها در روستاهای “جینه،منصوره،ضهره عبد ربه، خان العسل، اورم الکبری و منطقه راشیدن ۴ و مجتمع مسکونی ۱۰۷۰ هدف قرار گرفت.
در حومه جنوبی ادلب نیز نیروی هوایی ارتش سوریه چندین خودروی زرهی و برخی مراکز تجمع تروریست های جیش الفتح را در روستای “حیش” هدف قرار دادند.
در این حملات هوایی شماری از تروریست‌ها در روستاها و شهرک‌های طیبه الامام، لطامنه، لحایا، بویضه، مورک، لطمین، زلاقیات و تل المنطار را هدف قرار گرفته و به هلاکت رسیدند.
در درعاالبلد و حومه شرقی سویدا نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه تروریست های داعش و جبهه النصره را هدف قرار دادند و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و تسلیحات آنها را منهدم کردند.
در حومه شمالی و شرقی حمص نیز نیروی هوایی ارتش سوریه شماری از مقرهای تروریست های داعش و جبهه النصره  و چندین خودروی زرهی و مسلح آنها را هدف قرار داد.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.