اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دستگیری ۲ تروریست پاکستانی با ۲ بمب آماده انفجار در سراوان

  • کد خبر : 5035
  • 30 شهریور 1395 - 13:22

۲ تروریست پاکستانی‌الاصل در سراوان دستگیر و دو بمب پدالی از آنها کشف شد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از روابط عمومی مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، پس از رصد منطقه و پایش‌های اطلاعاتی، سربازان گمنام مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ورود دو تروریست به داخل خاک کشور مطلع شدند […]

۲ تروریست پاکستانی‌الاصل در سراوان دستگیر و دو بمب پدالی از آنها کشف شد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از روابط عمومی مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، پس از رصد منطقه و پایش‌های اطلاعاتی، سربازان گمنام مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ورود دو تروریست به داخل خاک کشور مطلع شدند که با توجه به اهمیت موضوع،بلافاصله تیم‌های مرکز اطلاعاتی سپاه سلمان بررسی موضوع را آغاز کردند.

بر پایه این گزارش، با اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام سپاه سلمان، این ۲ تروریست قبل از آنکه فرصت کوچکترین اقدام و تحرکی را پیدا کنند در منطقه عمومی «کله‌گان» شهرستان سراوان و طی یک عملیات غافلگیرانه و سریع دستگیر شدند.

پس از دستگیری این افراد مشخص شد که آنها اصالتا پاکستانی و جزو یکی از گروهک های تروریستی معاند نظام هستند که به قصد خرابکاری و ایجاد فضای رعب و وحشت وارد کشور شده اند.

در بررسی محل اختفای این افراد دو عدد بمب پدالی آماده برای انفجار،که قرار بود در اماکن شلوغ منفجر شود نیز کشف و توسط تیم‌های تخصصی مرکز اطلاعات سپاه سلمان استان خنثی شد.

روابط عمومی مرکز اطلاعات سپاه سلمان استان اعلام کرد این دو تروریست در بازجویی‌های اولیه به قصد اجرای اهداف شوم دیگری نیز اعتراف کردند که به زودی اخبار دقیق آن منتشر می‌شود.

شایان ذکر است، ضبط مقادیری سلاح و مهمات از دیگر کشفیات سربازان گمنام مرکز اطلاعات سپاه سلمان از محل اختفای آنها بود.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.