اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

انهدام کارگاه بمب‌سازی داعش در کرکوک/ آزادی ۱۷ جوان عراقی از چنگ داعش

  • کد خبر : 4987
  • 29 شهریور 1395 - 14:46
انهدام کارگاه بمب‌سازی داعش در کرکوک/ آزادی ۱۷ جوان عراقی از چنگ داعش

در حمله هوایی ائتلاف بین‌المللی به کارگاه بمب سازی گروه داعش در کرکوک، ۱۷ تروریست کشته و زخمی شدند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از سومریه نیوز، به گزارش یک منبع امنیتی در استان کرکوک عراق، در حمله جنگنده ائتلاف بین‌المللی به کارگاه بمب‌سازی تروریست‌های داعش در جنوب غرب این استان، ۱۷ نفر از عناصر […]

در حمله هوایی ائتلاف بین‌المللی به کارگاه بمب سازی گروه داعش در کرکوک، ۱۷ تروریست کشته و زخمی شدند.
 به گزارش اخبار جهادی به نقل از سومریه نیوز، به گزارش یک منبع امنیتی در استان کرکوک عراق، در حمله جنگنده ائتلاف بین‌المللی به کارگاه بمب‌سازی تروریست‌های داعش در جنوب غرب این استان، ۱۷ نفر از عناصر این گروه کشته و زخمی شدند.

حمله ائتلاف بین‌المللی در بامداد امروز (دوشنبه) صورت گرفت و بر اثر آن یک کارگاه بمب‌سازی که محل تجهیز خودروها به بمب بود، منهدم شد. ۷ نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و ۱۰ نفر زخمی شدند.
از سوی دیگر خلف جلیباوی، مدیر گروه نهم عشایر استان انبار، اعلام کرد: یکی از عناصر گروه تروریستی داعش در رمادی بازداشت شد.
عشایر استان انبار با کمین در منطقه ” تامیم” در غرب رمادی، مروان محمد عبید، یکی از عناصر گروه تروریستی داعش را دستگیر کردند. به گفته جلیباوی، این نام جعلی بوده و نام اصلی وی علاوی محمد عبید است.
در استان صلاح‌الدین نیز ترویست‌های داعش ۱۷ نفر از جوانان بازداشت شده در منطقه شرقاط را آزاد کردند.
این افراد به اتهام فراری دادن مردم از این منطقه دستگیر شده بودند که هم اکنون به دلیل وضع بغرنج جسمی و پس از چهار ماه بازداشت آزاد شده‌اند.
به گفته یک منبع محلی در استان صلاح‌الدین، خانواده‌های این جوانان با پرداخت پول به سرکرده داعش در این منطقه، توانسته‌اند عامل آزادی فرزندان خود شوند.
تروریست‌های داعش با ساخت زندان‌های زیرزمینی در شرقاط، برخی از جوانان این منطقه را بازداشت کرده و در این زندان‌ها ودر وضعی غیر‌انسانی نگهداری می‌کنند.
با این حال، در چند هفته اخیر تروریست‌های داعش در مقابل گرفتن پول از خانواده این افراد، به آزاد کردن بازداشت‌شدگان اقدام می‌کند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.