اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سرنگونی هواپیما و پهپاد اسرائیلی اقتدار ارتش سوریه را به صهیونیست‌ها ثابت کرد

  • کد خبر : 4897
  • 26 شهریور 1395 - 11:54
سرنگونی هواپیما و پهپاد اسرائیلی اقتدار ارتش سوریه را به صهیونیست‌ها ثابت کرد

کارشناس نظامی سوریه گفت: سرنگونی هواپیما و پهپاد اسرائیلی توسط ارتش سوریه، پوچ بودن القائات تل‌آویو به جامعه صهیونیست‌ها درباره ناتوانی ارتش سوریه برای پاسخ به تجاوزگری اسرائیل را ثابت کرد. «علی مقصود»، کارشناس نظامی سوریه در دمشق سرنگونی ۲ هواپیمای اسرائیلی توسط ارتش سوریه در ریف قنیطره را تحولی بی نظیر و نقطه عطف راهبردی […]

کارشناس نظامی سوریه گفت: سرنگونی هواپیما و پهپاد اسرائیلی توسط ارتش سوریه، پوچ بودن القائات تل‌آویو به جامعه صهیونیست‌ها درباره ناتوانی ارتش سوریه برای پاسخ به تجاوزگری اسرائیل را ثابت کرد.

«علی مقصود»، کارشناس نظامی سوریه در دمشق سرنگونی ۲ هواپیمای اسرائیلی توسط ارتش سوریه در ریف قنیطره را تحولی بی نظیر و نقطه عطف راهبردی در رویارویی با گروه‌های تروریستی خواند و گفت: رژیم صهیونیستی هر گاه اوضاع میدانی تروریست‌ها در جنوب سوریه بحرانی می‌شود علاوه بر کمک‌های لجستیک و امدادی به تروریست‌ها آنها را از پشتیبانی هوایی خود نیز بهره‌مند می‌کند.

مقصود گفت: دانش نظامی راهبردی که دولت سوریه از ابتدای تجاوزگری علیه این کشور بکار گرفته بر پایه تعیین اولویت‌ها در رویارویی با پروژه تروریستی است، به گونه‌ای که سکوت تا پیش از این سامانه‌های دفاع جوی سوریه در برابر هواپیماهای اسرائیلی و برخی دیگر از تجاوزگری‌ها ناشی از ناتوانی ارتش سوریه و متحدانش برای پاسخ‌دهی نبوده بلکه بر پایه نقشه‌هایی راهبردی و اولویت بندهای نظام دمشق بوده است، به گونه‌ای که ارتش سوریه به تجاوزگری دشمن صهیونیستی از طریق ضربه زدن به مزدوران آن در سوریه پاسخ می‌داد.

کارشناس سوری جبهه النصره را یکی از بازوهای رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه خواند و گفت: آنچه که نبرد «قادسیه جنوب» خوانده می‌شود نبرد رژیم صهیونیستی است و به دنبال شکست سنگین گروه‌های تروریستی مزدور اسرائیل در این منطقه و تلفات سنگین آنها در رویارویی با ارتش سوریه رژیم صهیونیستی مجبور به مداخله مستقیم با نیروی هوایی خود در سوریه شد مساله‌ای که رهبری سوریه را بر آن داشت که عملیاتی سرنوشت ساز را رقم بزند.

مقصود در پایان سخنان خود گفت: پاسخ نیروی هوایی سوریه به اسرائیل القائات تل آویو به اذهان جامعه صهیونیست درباره عجز سوریه بری دفاع از حاکمیت خود و دفع تجاوز و وحشی گری رژیم اسرائیل را از هم فروپاشید.

فرماندهی ارتش سوریه روز سه شنبه اعلام کرد یک جنگنده F-16 رژیم صهیونیستی را بر فراز خاک خود در استان قنیطره سرنگون کرده است.

 رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته همزمان با تلاش تروریست ها برای حمله به مواضع ارتش سوریه در این استان، مراکز و مواضع ارتش را هدف حملات هوایی خود قرار داد.

 ارتش سوریه علاوه بر این جنگنده، یک پهپاد جاسوسی رژیم اشغالگر قدس را سرنگون کرده است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.