اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

رژه بزرگ نیروهای مسلح در بندرعباس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 4820
  • 24 شهریور 1395 - 10:35

مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری رژه بزرگ نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس در بندرعباس و با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از سپاه نیوز، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: رژه بزرگ و گسترده نیروهای […]

مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری رژه بزرگ نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس در بندرعباس و با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از سپاه نیوز، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: رژه بزرگ و گسترده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آغاز هفته دفاع مقدس، همزمان با تهران، در بندرعباس با مسئولیت سپاه و فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور یگان‌های زمینی، دریایی و هوایی ارتش و سپاه و همچنین نیروی انتظامی، بسیج و نیروهای مردمی برگزار خواهد شد.وی هدف از برگزاری این رژه در بندرعباس را نمایش اقتدار و سیادت دریایی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و قدرت بازدارندگی و وحدت نیروهای مسلح دانست و افزود: این رژه برای نخستین بار همزمان با تهران، در بندرعباس و سواحل خلیج فارس برگزار و شعار محوری آن «ما می‌توانیم» است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آیین رژه بزرگ نیروهای مسلح در بندرعباس با حضور مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری و سخنرانی آقای دکتر علی لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و در حضور آحاد مختلف مردم استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران باید بدانند خلیج فارس خانه ما است و با همکاری سایر کشورهای همسایه از هیچ تلاشی برای تقویت امنیت آن دریغ نخواهیم کرد تأکید کرد: اجرای برنامه‌هایی مانند رژه و رزمایش در منطقه راهبردی خلیج فارس در راستای حفظ و ارتقای آمادگی‌های دفاعی یگان‌های دریایی و پدافندی برای مقابله با تهدیدات ناشی از حضور تحریک‌کننده قدرت‌های فرامنطقه‌ای به ویژه ناوهای امریکایی و تحرکات نامتعارف و غیرحرفه‌ای آنان است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.