اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

استفاده از کارت اعتباری خبرنگار ناپدید شده ژاپنی در سوریه

  • کد خبر : 4556
  • 17 شهریور 1395 - 15:29

منابع پلیس ژاپن اعلام کرده اند که کارت اعتباری چومپی یاسودا خبرنگار آزاد این کشور که از سال گذشته میلادی ارتباط با او در سوریه قطع شده ، همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. به گزارش اخبار جهادی پلیس افزوده که به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می دهد دهها هزار ین از کارت اعتباری […]

منابع پلیس ژاپن اعلام کرده اند که کارت اعتباری چومپی یاسودا خبرنگار آزاد این کشور که از سال گذشته میلادی ارتباط با او در سوریه قطع شده ، همچنان مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش اخبار جهادی پلیس افزوده که به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می دهد دهها هزار ین از کارت اعتباری این فرد برداشته وبرای خرید تجهیزات مختلف ارتباطاتی و پرداخت هزینه مورد استفاده قرار گرفته و این اعتبار از طریق بانک های اروپایی تامین شده است.
همزمان اعلام شده است که دسترسی به صفحه فیس بوک این خبرنگار که سال گذشته میلادی وارد سوریه شد و از آن زمان دولت موفق به ارتباط با او نشده، بار دیگر در دسترس قرار گرفته است.
دولت ژاپن مدعی است که این خبرنگار در اسارت جبهه النصره است .گروهی از شورشیان سوریه که از مدت ها قبل از القاعده جدا شده اند و همچنان در سوریه پیکار می کنند و گروگان هایی در اختیار دارند.
روزنامه ژاپن تایمز می نویسد که این خبرنگار ماه می سال گذشته از جنوب ترکیه وارد سوریه شد، اما یک ماه بعد از آن دیگر کسی نتوانست با او ارتباط برقرار کند . در حالی که قرار بود مدتی بعد به ژاپن بازگردد.
از سوی دیگر منابع پلیس می گویند که احتمالا کسانی از جبهه شورشی النصره که این خبرنگار را به اسارت گرفته اند به کارت اعتباری و فیس بوک وی دسترسی پیدا کرده و آن را مورد استفاده قرار داده اند.
دوستان وی می گویند که از طریق فیس بوک به یاسودا چندین پیام ارسال کرده اند که همه آنها خوانده شده است اما پاسخی دریافت نکرده اند.
گزارش ها حاکی است که امسال در ماه مارس ویدیویی از این خبرنگار منتشر شد که بر اساس اطلاعات موجود نشان می داد او در اختیار جبهه النصره است و گفته می شود شورشیان از دولت ژاپن در ازای آزادی وی درخواست پول کرده اند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.